neděle 1. května 2022

Duben u nás

Duben utekl jak voda. Než jsem se otočila je měsíc fuč. Ačkoliv jsem se celý měsíc neozývala, dělo se toho víc než dost. Tedy především na zahrádce. Ta je neustále v procesu tvoření, dokončování a znovu tvoření. U mě takový životní koloběh. Každý rok musím rozkopat nějaký záhon a upravovat ho podle mých momentálních představ. Pak si řeknu, že je to konečná úprava, někdy i pár let vydrží, beze změn a pak ho rozkopu znovu a předělám. Kamarádky se mi smějí, že zahrada nemá dostatek času předvést se v plné kráse, když ji neustále měním. Bohužel nejsem zahradnice a jak získávám stále nové a nové poznatky o zahradě, tak se mění i mé představy a nároky. Jsou dny, kdy na zahrádku není čas. Třebas, když se sejdu s kamarádkami, se kterými jsem se nějaký čas neviděla, protože byl covid. Pusy nám jely celý víkend a stále bylo o čem si povídat. Navíc jsme zavítaly hned do třech zahradnictví a musela jsem se moc krotit, abych se vůbec vešla kamarádce do auta:-))). Další chvíle, kdy není na zahrádku čas, je návštěva brněnské hvězdárny. Nebo, když mi dojde zemina, případně rostliny:-))). Před pár dny jsem měla štěstí a zachytila duhu. Z ničeho nic začalo hřmět, někde v mracích, protože blesky nebyly vidět. Po chvíli se rozpršelo a vyšlo sluníčko. Duha byla překrásná. Druhý den ráno, jedeme do práce a u Lednice začalo pršet a v dálce prosvítaly sluneční paprsky. Když jsme projížděli kolem Apolla, objevila se duha s nádherným odrazem ve vodě. Naštěstí bylo kde na chvíli zastavit a stihla jsem se pokochat i zachytit tu nádheru. Jedno dubnové odpoledne jsme jeli na hvězdárnu do Brna na pořad ve 3D o vodě ve vesmíru. Kromě toho, že jsem se dozvěděla mnoho zajímavého, měla jsem možnost (alespoň virtuálně) projít se po planetách naší sluneční soustavy. Na závěr jsme měli prohlídku hvězdárny. Jsou ale dny, kdy se nestačím divit. Například, když soused udělá fasádu na budově, kterou postavil ve dvoře. Možná si říkal, že při pohledu na ni budu veselejší:-))). Duben byl prostě měsíc plný zážitků. Jsem zvědavá, jaké dny přinese květen. Mějte prima dny. Rija

















3 komentáře:

  1. Hezké dubnové fotky. A ty duhy se ti moc povedly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu si na dubnové zážitky nemůžeš stěžovat :-).
    To je tedy barvička !.....ta fasáda :-))).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké kytičky a zachycená duha ! Měj se dobře Rijo, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat