pátek 17. června 2022

Nutrie

Poslední dobou mám rozlítané dny a nic nestíhám. Pořád se něco děje. Dnes jsem pobíhala po budovách a při té příležitosti jsem si vzpomněla, že i kolegyně, už párkrát říkala, že občas u mostu pozoruje nutrie. Konečně jsem měla štěstí a viděla na vlastní oči jejich vodní hrátky. Z dětství si pamatuji, že nutrie choval soused a občas jsem se chodila na ně dívat. Naštěstí nosím foťák pořád sebou, tak jsem udělala pár fotek, při pochůzkách městem. Takto krásně a hravě jsem je neměla zatím příležitost pozorovat. Rija






2 komentáře:

  1. Krásné fotky. Nutrie jsme takto pozorovali před lety v Terezíně u Ohře. U nás snad ani nejsou.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíte si, že je někdo už nechtěl chovat, tak je vypustil do volné přírody? Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat