pondělí 28. února 2022

Příprava na sezónu

Poslední únorový víkend máme za námi, vlastně je za námi skoro i poslední únorový den. Jaro nám klepe na dveře, i když počasí dává najevo, že se zima jen tak nevzdá. Odpoledne sice svítilo sluníčko, ale foukal studený vítr a pocitově to vypadalo, že rtuť klesla pod nulu. Tak jsme byly během chvilky zpátky doma. O víkendu jsme zahájili přípravu na jaro - pustili jsme se do malování. V plánu máme do jara vymalovat celý dům. Už to je zapotřebí. Samotné malování není ani tak hrozné, jako potom ten úklid. V té chvíli bych se raději přikláněla k minimalismu. V mezičase jsem zasedla k šicímu stroji a zahájila přípravu na venkovní sezónu. Nemůžu se dočkat ranní kávy v zahradě, odpoledního klidu na houpačce, či večerního sledování západu slunce se skleničkou něčeho dobrého. Našla jsem doma látku s kočkami a pustila se do práce. Šití mě tak pohltilo, že jsem mezi úklidem, stěhováním a vařením zvládla ušít všechny čtyři povlaky. Trošku to byl boj, protože Máša si také zamilovala mé nové sezení, tak jsme se o křesílko neustále přetahovaly:-)). Teď už jen aby bylo teplo a já mohla polštářky vyzkoušet. Kamarádka říkala, to zas bude mít kočka hezké ležení. Možná, taky:-)). Rija











3 komentáře:

  1. Jaruško, našim kočkám by se to také líbilo.:) Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy ty kočky na polštářcích jsou jak živé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle se ti moc povedlo. Co je to za látku? Nádherná práce, mohla by ses tím živit.

    OdpovědětVymazat