sobota 19. února 2022

Uplynulé dny

Dní, co jsem nenapsala ani řádku je požehnaně. Nemůžu říct, že jsem tady nebyla. Občas nakouknu na blogy a přečtu si, jak se máte a co nového u vás. Jen nebylo pořádně o čem psát. Ne, že by se u nás nic nedělo, ale některé věci se mi nechtěly psát. Navíc bojuji s šílenou únavou, která okupuje celé mé tělo a jsem ráda, že zvládám, to co zvládám, no spíš nezvládám. Jsem vděčná, že mám tu svou malou bílou potvůrku, i když mi holka stárne moc rychle. Kolem Vánoc jsem začala pozorovat, že ztrácí sluch a momentálně je hluchá úplně. Hodně se bojí a leká, ale když je dostatek světla, tak ji neopouští energie k vycházkám, takže procházky mi nechybí. Ne vždy nám počasí přeje, ale chodíme skoro za každého počasí. Jen v dešti ne, ten Nelinka nemá ráda. Každý den přináší něco nového a krásného. Využívám zimu a brzkou tmu k úklidu skříní, likvidaci zbytečností a třídění. Chystáme se na malování, tak plánuji pár menších změn. Než začne zahradní sezóna, chci mít doma vše hotovo, aby mě nic neodvádělo od práce. Jaro už je cítit ve vzduchu, tak honem musím dokončit všechny zimní plány. Pohodové dny. Rija














6 komentářů:

  1. Už se také těším na jaro, občas už objevuji sněženky i bledule, tak se snad brzo dočkáme. Zatím je u nás jen pořádný vítr, který trvá už několik dní, a to se mi fakt nelíbí.
    Ani naše Barunka nemá ráda déšť, což vítám. Hezké dny 😃

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, také jsem poslední dobou dost unavená a doma toho moc nedělám. Uklidím jen nezbytně nutně a pak odpočívám. No, snad se to s jarním sluníčkem zlepší, doufám v to.
    Krásné fotky.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Nálada a elán mě také chybí,jsem na tom s blogem stejně. Neboj, jaro nás nastartuje 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, zdravím. Jaro už vykukuje, ale ještě má čas. Zimu taky každý rok využívám k hloubkovým úklidům. Letos to beru opravdu dost razantně, a moc se mi ulevilo - v domě i na duši... Měj se moc hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky z procházek.
    Sem tam už jaro vykukuje. Ale včera jsme se u nás probudili do bílého zimního rána. Bylo to hezké, ale velké nadšení jsem v sobě nenašla. No, do odpoledne bylo vše pryč. Dnes je den šedivý, drobně prší. Snad jaro nebude zbytečně dlouho otálet a začne se na nás usmívat.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat