úterý 1. března 2022

Jaro????

 Březen, za kamna vlezem. Ranních -9 říkalo, aby se člověk vrátil domů a nevystrkoval nos. Naštěstí sluníčko posunulo odpoledne teploměr na krásných 12. Než jsem se dostala na procházku, bylo asi jen osm, ale bezvětří, takže pocitově bylo nádherně. Využívám sucha a každý den se s Nelinkou touláme kolem rybníka. Ona si to užívá, protože vedle rybníka je hájek a hodně často se tam schovávají srnky a chodí pít k rybníku. Naštěstí čich má stále vynikající, tak to občas vypadá, že Nelinka venčí mě. Jak zabere, tak za ní vlaji, jak kačenka na kolečkách. Trasu kolem rybníka zná už nazpaměť, tak spolu vymeteme kdejaké křoví. Díky tomu jsem dnes utrpěla šok. Narazila jsem na rozkvetlé fialky a dokonce nádherně voněly. U mě na zahrádce fialky ještě spí, ale možná to bude tím, že je mám schované pod keři. Těším se, až si natrhám malou kytičku do vázy a ta krásně provoní celou místnost. Jen ty ranní mrazíky by už mohly přestat. Jsem zvědavá, co objevím v přírodě dalšího. Rija



4 komentáře:

  1. To tedy taky koukám....fialky. Tak to tady u nás je určitě nikde ještě neobjevím.
    Taky jsou u nás rána chladná, ale přes den je pěkně, jen někdy trochu více větrno.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, jak jsem koukala na předpověď počasi, tak ranní mrazíky nás ještě čekají. Ale sluníčko přes den už má aspoň trochu sílu a bude mít čím dál větší.

    OdpovědětVymazat
  3. Divoké violky( jsou s nádechem do modra) kvetou o trochu dřív než ty zahradní, ale zase méně voní. Potěšit ale dokážou vždy.Mej moc pěkný den Jari..

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, ahoj. Jaro už ťuká, je to hezkě, to vždy moc potěší... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat