pondělí 21. února 2022

Šicí víkend

 Už je to pár týdnů, kdy jsem usedla za stroj a pokusila se vytvořit podobné věci, na jaké občas narazím a zaujmou mě. Už to vypadalo, že mě chuť na nějaké tvoření opustila. Po svátcích jsem vytáhla zimní dekorace, které většinou vydrží tak do Velikonoc. Jenže stav letošního počasí u nás, už nějaký čas neodpovídá ročnímu období, tak mě vločky začínaly vadit. Jenže, čím ozdobit bydlení, když do jara a Velikonoc je ještě dost času. Došlo na můj oblíbený kanafas, ale něco tomu chybělo. Po týdnu mě napadlo ušít další polštářek a novou dečku. Pořád jsem se nemohla rozhoupat a pustit se do šití. Neplánovaně jsem si domů přinesla zajíce a potom ještě vázu. V sobotu dopoledne, jsme si s Nelinkou udělaly pěknou procházku a po procházce jsem vytáhla látky. Jen jsem je rozdělala, tak se chuť dostavila. Nakonec mě tvoření chytlo tak, že jsem si vzpomněla, že mám někde dvě výšivku. Jednu nedokončenou. Naštěstí mi chybělo jen pár křížků a po pár hodinách vzniklo prostírání a napron do kuchyně. Ještě tu mám pár zbytků na nějaké drobnosti, ale to co jsem chtěla mám hotovo. Při hledání výšivek na mě vypadla látka na kterou jsem skoro zapomněla. Už je nastřiženo a doufám, že brzy bude hotovo. Tentokrát to bude ven. Posezení venku už je za dveřmi, takže nejvyšší čas myslet i na relax po práci, nebo posezení s dobrou kávou. Ale to až příště. Rija








6 komentářů:

  1. Jari, Ty jsi úžasná, moc šikovná. Máš to nádherně načinčané. Můj otec byl krejčí, ale já si se šicím strojem až tolik nerozumím a když mám něco ušít nebo opravit, tak se k tomu přemlouvám dlouhé dny. Nakonec to udělám, ale stroj jde zase hned do skříně...Na šití prostě nemám talent, proto obdivuji každého, kdo to umí a věnuje tomu čas.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně jsi tvořila a už si jaro do bydlení pustila. Taky se už nemohu dočkat. Těším se na Tvoje další tvoření.
    Měj pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, nadchlo mě tvé prostírání. Výšivka je moc pěkná. Pěkně jsi našila.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už mi při pohledu z okna přišla světýlka se zasněženou veverkou divná. Já zatím updatovala pomocí tulipánů a porcelánového plátčka. Zajíčka schovávám na Velikonoce :).
    Prostírání se ti povedlo, vypadá to moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  5. Tož, máte to tam moc pěkné. Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, zdravím. Máš to moc hezké, líbí se mi prostírání, polštářky, výšivka... Prostě všechno a Kanada miluju ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat