pondělí 22. listopadu 2021

Zase jsme se o kousek posunuli

 Ne všechny uplynulé dny jsem měla náročné. Našlo se i pár krásných okamžiků. Udělali jsme si s manželem jeden noční výlet. Nočním myslím potmě. Vyjížděli jsme po práci do Uherského Hradiště, kam si jel manžel pro nový dalekohled. Bohužel počasí mu nepřeje, tak jej zatím nemohl vyzkoušet. Při návratu jsme si zašli na večeři a až před restaurací jsme si uvědomili, že je Martina. Kupodivu jsme měli štěstí na volné místo v restauraci a  abychom nekazili tradici, tak jsme si dali husu. Zjistili jsme, že je to vlastně naše první svatomartinská husa. No všechno je jednou poprvé:-))). Já si mohla dát i skleničku mladého vína. Jen jsem litovala, že jedeme za tmy, protože nás navigace vedla přes vesničky a místy, která neznáme. I když jsme přijeli pozdě a vlastně jsme jeli jen noční krajinou, tak jsme si odpoledne užili. Manžel o něco víc než já:-))). Pár dní před ním, jsem měla radost já. Podařilo se nám sehnat řemeslníka, který nám položil dlažbu na chodník u domu i v zimní zahradě. I přes pár komplikací,  jsem se dočkala. Pro letošní rok máme hotovo. Dlažba prostor ještě víc zútulnila. Kytky už si užívají nový prostor a já v hlavě nosím nápady, jak prostor ještě víc vylepšit. Ale opravdu to počká do jara. V pátek přijedou dát okno a před zimou bude úplně vše hotovo. Vychází to tak akorát, protože na tento týden už předpovídají mrazy. Zatím se teplota drží na 10 stupních. Těším se, až si zahradu vánočně vyzdobím a bude plná světýlek. Plánuji vyzkoušet topení a mezi adventní relax a pohodu jsem zařadila i nějaké dobré, teplé pití v zimní zahradě (musím koupit pomeranče). Už se to blíží, tak rychle dokončit poslední úpravy, zabalit dárky a pak si můžu jen užívat. Rija





7 komentářů:

  1. Milá Jaru, vy jste, teda, pořádně pokročili, hezky si to činčáte. Měj se krásně a opatruj se. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Zimní zahrada vypadá moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  3. Zimní zahradu nemám a tak mohu tiše závidět a přát ti, aby sis jí v pohodě užívala.
    Rijo, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jari máte to moc krásné. My jsme zahradu měli v pronájmu, ale manžel už tam pár let nic nemohl dělat a mně začaly bolet ruce a kyčle a tak jsme pronájem zrušili. Tak vám přeji, abyste si tu krásnu ve zdraví užívali. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, moc pěkné to máte. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné to máte. Budeš tam mít určitě krásné chvíle.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Je skvělé vidět, jak se zahradnictví vyvíjí a jak mohou lidé využít svůj dům na maximum. Já sama jsem se nedávno rozhodla investovat do svého domova a objednala jsem si služby zahradního architekta, aby mi navrhl novou zahradu. Pokud máte také možnost, určitě doporučuji zainvestovat a navrhnout to tak, že se o vše postará zkušený zahradní architekt.

    OdpovědětVymazat