neděle 3. října 2021

Uplynulé týdny

Zjistila jsem, že jsem už dva měsíce nenapsala ani řádek. Ne, že bych neměla o čem psát, ale měla jsem teď tak hektické období, že na psaní nezbýval čas. Když už se čas našel a já si zašla na nějaký blog na návštěvu, tak mi zas nešlo psát. Prázdniny a léto uteklo, ani nevím jak. Většinu dní jsem trávila úklidem bytu, který jsme chtěli pronajmout. Při úklidu jsem si uvědomila, že ne každý má představu o uklizeném bytě stejnou, jako já. Nakonec se vše zvládlo a nového nájemníka jsme našli. Takže jsme koncem srpna zvládli i malý třídenní výlet, ale o něm až někdy příště. Začátek školního roku naběhl doslova kosmickou rychlostí a volné chvíle jsem doslova prospala. Nestíhala jsem si pořádně vychutnat proměny přírody. Jediné, co neuniklo mému pohledu, byla ranní obloha. Cestou na vlak, či autem. Je úžasné pozorovat, jak se obloha a dny mění, doslova z hodiny na hodinu. Podařilo se mi zachytit i jeden Měsíc. Moc příležitostí k pozorování noční oblohy nebylo. Poslední dobou večerní oblohu zahalí oblaka a místo hvězd nám poskytnou jinou podívanou. Můj život se pomaličku začíná vracet, do zajetých kolejí a doufám, že se brzy i slova poskládají tak jak mají. Pohodové a klidné podzimní dny. Rija












4 komentáře:

  1. Moc hezké fotografie i článek. Doufám, že už budeš mít dostatek času na odpočinek. Měj se moc hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, krásné fotky oblohy a měsíce. 👍👍 Prostě kouzelné nebeské divadlo, pokaždé jiné.
    Měj hezké podzimní dny. 🍂🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotografie a pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotografie! Přeji poklidné nadcházející dny! ♥
    evice

    OdpovědětVymazat