čtvrtek 28. října 2021

Další kniha

 Když už jsem tak hezky začala a opět se můžu soustředit na písmenka, tak jsem včera vytáhla další nepřečtenou knihu. Naštěstí mě kamarádka zásobuje tituly, které ji zaujali a mohli by se líbit i mě. Od jara do podzimu na čtení moc času nemám. I když pořád nepracuji, tak jsem celé dny venku a večer už nemám sílu na čtení. Tudíž se mi přes toto období plní knihovna knihami, na které přijde čas později. Oblíbila jsem si knihy, které mají pokračování. Jednou z nich je i kniha Návrat na ostrov kamélií. Dva předchozí díly jsem už přečetla před víc jak rokem a třetí čekal v knihovně na přečtení. Tudíž volba byla jasná. Autorka krásně navázala na předchozí děj a nové zápletky volně pokračovaly dál. Příběh se odehrává v Bretani a při čtení jsem dostala chuť, vidět tento kout Francie na vlastní oči. Doufám, že někdy se naskytne příležitost a já se tam podívám. Tentokrát se hrdinové potýkají s přírodní katastrofou, která poničila krásné keře kamélií. Opět je to romanticky laděný příběh s krásným dějem. Nemohla jsem se od knihy odtrhnout a dokud jsem nedočetla až do konce, tak jsem nešla spát. Další krásný příběh s dobrým koncem. Teď si dám chvíli pauzu od čtení, protože nic jakmile propadnu kouzlu písmenek,  tak vše ostatní jde stranou. Jenže nemůžu pořád jen sedět a číst:-))). Další knihu mám vybranou, ale budu číst pomaleji, aby mi déle vydržela. Krásný sváteční den. Rija



2 komentáře:

  1. Mám ráda takovéto romantické knihy, o které píšeš. A shodou okolností jsem dočetla jednu z Normandie. Přeji ti, aby se ti podařilo navštívit Francii a projít si krásná místa.

    OdpovědětVymazat
  2. Navštívit Bretaň by se mi líbilo taky :). Jinak romantiku moc nečtu - jsem spíš na detektivky :)

    OdpovědětVymazat