pondělí 23. listopadu 2020

Už se to blíží

Každý rok, když uklízím vánoční ozdoby si říkám, že příště už si nic nového nepořídím, protože už mám všechno a nic nového nepotřebuji. Dekorace už pár let používám stejné, jen sem tam obměním místo, kde se nachází, případně změním stužku. I když si něco málo nového vytvořím, zřídka kdy se to dočká konce svátků u nás. Většinou skončí někde jinde. Ani letos tomu nebylo jinak. Ještě než se obchody uzavřely, tak jsem odolávala. Pořád jsem si říkala, že to nepotřebuji. Dnes jsem neodolala. Původně jsem šla pro něco úplně jiného, ale když jsem spatřila ty bílé šišky a srdíčka, bylo mi jasné, že se při letošní výzdobě, bez nich neobejdu. Už je vidím na adventním, případně vánočním svícnu, doplněné o nějakou červenou drobnost. Vánoce bez červené, nejsou u mě vánoce. Zelenou dodá jmelí a pár větviček jedle. Myslela jsem si, že jsem tím skončila. Jenže v Lidlu jsem uviděla krásné vánoční hvězdy. Nic velikého, tak akorát na náš stůl (doufám, že do neděle si vzpomenu, kam jsem uklidila ten vánoční květináč). No a završila to moje maminka, která mi darovala tu obrovskou kouli. Sama bych si ji nejspíš nepořídila, ale domečky jsou u nás v kurzu, červené je tam dostatek a vhodné místo se najde vždycky. Takže nezbývá, než do neděle najít to správné místo a promyslet, co vše z těch krabic vytáhnu. Jako vždy toho nebude moc, protože si řeknu, že letos by to chtělo ubrat. Jen se obávám, že do Štědrého dne u minimalismu nezůstane:-). Pohodový večer. Rija



7 komentářů:

  1. Krásné vánoční drobnosti, těch nikdy není dost. Také jsem si řekla, že letos opravdu nic nekoupím a asi to i dodržím když jsou mé oblíbené malé obchůdky zavřené :-).
    Opatruj se.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoční hvězda je opravdu krásná a já plně chápu, žes jí neodolala. Šištičky, srdíčka a ta nádherná koule určitě najdou uplatnění při letošní výzdobě. 👍💕
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si vánoční hvězdu koupím. A bojím se, že svoje předsevzetí nic vánočně zdobného nekupovat, nesplním. Určitě narazím na něco, co by se mi určitě hodilo :-).
    Ty jsi už začala hezky!
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Já o vánoční hvězdě při nákupu v Lidlu taky uvažovala. Ale nakonec vyhrál hyacint. Vánoční malou hvězdu jsem dostala loni od mámy k Mikuláši, dokonce přežila (za což by měla dostat medaili za odolnost) - jen už nemá ty červené listy, takže není tak dekorativní.

    OdpovědětVymazat
  5. Jarko, také jedu v červené. A letos poprvé budu zdobit věnec na dveře do červeno-bílé, takže ty hvězdičky bych také věděla, jak využít. Ozdobičky jsou moc hezké a tu velkou kouli mám v bílé, je zavěšená na skleněném stojánku a je na svíčku.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Všude kolem je tolik pěkných věcí, které fakt musíme mít, že většina předsevzetí padá. Jsem na tom podobně, nějakou výzdobu už mám. Červená barva na svátky být musí, bez ní to není to pravé ořechové. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat