pátek 27. listopadu 2020

Nádherné překvapení

Další pracovní týden pomaličku končí a přede mnou vytoužený víkend. Kolem sebe pozoruji, jak každým dnem přibývá nová a nová výzdoba. Myslela jsem si, že letos budu připravená a opět pokulhávám. Nosila jsem v hlavě nápad, jak se letos popasovat s adventním svícnem i výzdobou a pomaličku jsem se připravovala, na realizaci a najednou, jako mávnutím kouzelného proutku, se moje kompozice rozplynula v prach. Může za to moje dobrá kamarádka, samozřejmě v dobrém. Včera mi přišel balíček a jako vždy byl plný nádherných drobností. Jenže mě ty drobnosti zamotaly pořádně hlavu.  Především nádherné adventní svíčky v podobě domečků, těch není nikdy dost. Kromě domečků jsem v balíčku našla úžasné muchomůrky, výšivky, ručně šité ozdobičky a krásné tácky pod skleničky. Byla jsem z toho všeho tak dojatá, že se mi z hlavy vykouřily všechny nápady. Takže vymýšlím hezky od začátku novou výzdobu, protože by byla veliká škoda tu nádheru schovat někam do šuplíku. Pomaličku vytahuji krabice s ozdobami a snažím se vybavit si všechny poklady, které krabice ukrývají. Miluji tohle období a čím jsem starší, tím více se snažím využívat adventní dny, ke klidu, relaxaci a snění. Přestože v práci nevím, co dřív, tak po práci se snažím vypnout, uvařit si čaj, nebo punč, či jinou dobrotu, zapálit svíčku. Letos chci mnohem víc, než kterýkoliv jiný rok, užívat poklidu. V téhle bláznivé době, je pohody za potřebí. Navíc jsem dospěla do stádia, kdy už nepeču vánoční cukroví, protože u nás moc nejí. Manžel ho nemusel nikdy, synové přešli na jiné dobroty a já ho nepotřebuji. Raději si dám kousek dobré čokolády. Jdu si uvařit svůj oblíbený čaj a pustím se s chutí do tvoření, aby to u nás brzy vypadalo pohodově adventně a v neděli měla na čem zapálit první svíčku. Krásný páteční večer. Rija




6 komentářů:

  1. Rijo, krásné překvapení. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, krásné, vánočně laděné věcičky jsi dostala. Užij si víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, krásné a milé překvapení. 👍👍 Také by mě to dojalo.
    Měj krásný adventní víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Jarko, krásné dárky Ti přišly, ty domečky jako svíčka jsou fakt super. I ta vyšitá lucerna je kouzelná. Dnes jsem pekla perníčky a zítra je chci nazdobit. Mám nějak stále co dělat, ale advent si chci také užít.
    Měj krásný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné překvapení a hlavně milé. Domečkové svíčky se mi líbí moc !
    Hezkou první adventní neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, věřím, že jsi musela mít velkou radost - dárečky darované od srdce. Mochomůrky jsou nádherné a výšivka také. Přeji ti krásný adventní čas. Iva

    OdpovědětVymazat