neděle 29. listopadu 2020

První adventní neděle

Krásný první adventní večer.. Rok se s rokem sešel, advent je tady a za dveřmi Vánoce. Nedávno jsem uklízela vánoční výzdobu a nyní ji opět vytahuji. Víkend utekl jak voda. Sobota letěla doslova raketovou rychlostí. V pátek večer jsem si ještě libovala, že mám celou sobotu a plánovala kolik toho stihnu. Nestihla jsem ani desetinu, toho, co jsem si přála. I když sobotní den začal tak slibně. Dopoledne jsme se šly s Nelinkou vyvětrat a za rybníkem jsem našla spoustu větví z tisu a túje. Materiál na tvoření. Něco už bylo doma, ale neustále mám málo, tak jsem byla za větve ráda. Potom den dostal raketovou rychlost a než jsem se stihla rozkoukat, byla sobota pryč. Nejvíc jsem si vyhrála s vánoční vesničkou. Loňský základ jsem zlikvidovala a postavila celou novou. Manžel mi pomohl vyřezat schody, protože je zručnější než já. Ještě jsou na cestě další doplňky, tak snad do Vánoc dorazí a vesničku ještě vylepším. Někdo staví železnici, jiný vánoční vesničku:-). Největší problém byl adventní věnec. Nápad byl, ale domečkové svíčky mi jej celý rozbily, tak mám nakonec svícny dva. Jeden v obýváku a druhý v kuchyni. I když zatím jsem domečky nezapálila. Nějak mi to nejde:-). Vytáhla jsem i sbírku houpacích koníků. Moc jsem toužila mít houpacího koníka a oni se trošku rozmnožili. Dostala jsem i malého Mikuláše. Stejně jako jsem toužila mít koníka, tak jsem toužila mít svítící vrbu. Každý rok jsem o tom mluvila, až jsem se dočkala. Krásně osvětluje z venku obývák s vesničkou. Nakonec jsem zvládla trošku vyzdobit i před domem. Jen jsem nestihla za světla vyfotit. Nějaký materiál tak ještě něco můžu udělat na dvorek, aby nebyl tak moc smutný. Rija











5 komentářů:

  1. Rijo, vzorně nazdobeno, koníci jsou parádní!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No páni! Ty už máš nazdobíno vše. A moc hezky !!!
    Taky se mi zdá,že to uteklo, že nedávno jsem vánoční krabice ukládala.....
    Pěkný den, Rijo !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná výzdoba, to tleskám, Jaruško.
    Moc tě zdravím a Nelince posílám pohlazení :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, ty sis s výzdobou fakt vyhrála. Hezké adventní dny.

    OdpovědětVymazat