neděle 22. listopadu 2020

Dny nabité událostmi

 Je až neskutečné, jak ten čas letí. V létě jsem si říkala, až se venku ochladí začnu mít víc času na odpočinek a relaxaci. Nevím čím to je, ale neustále jsem v jednom kole. Myslela jsem si, že než začne advent, vyrobím si nové dekorace a trošku to u nás změním a oživím. Nebyly na to myšlenky a ani chuť. Měla jsem  starost o mou čtyřnohou kamarádku, která byla nemocná a skončila na operaci. Naštěstí už je v pořádku a opět plná života. Dnes už jsme byly i na naší obvyklé delší procházce. Tak snad už bude jen dobře. Když se vše doma začalo uklidňovat, dostavila se i nálada na tvoření. Nejdříve jsem dokončila jedno drobné háčkování. Po delší pauze jsem si osvěžila práci s háčkem a snad do adventu stihnu uháčkovat pár vloček do oken. Celý tento víkend jsem se pokoušela o patchwork. Ačkoli s tím mám neustále problémy, tak mě to přitahuje jako magnet. Stále netuším, kde je zakopaný pes,. Přestože všechno poctivě vyměřím, nařežu, chvíli to vypadá, že se mi rohy potkají a buch nesetkají. Jediné, čím se uklidňuji, je vědomí, že na stole je spousta věcí, které ty nedokonalosti ukryjí. Trošku jsem si vylepšila profil, alespoň polštářkem. Zatím to polštářek není, ale časem se k němu dopracuji. Na pár dní stroj odkládám a od zítřka začínám pracovat na výzdobě. Krásný poslední listopadový týden. Rija






5 komentářů:

  1. Rijo, háčkování je moc povedené! Dovedu pochopit tu starost, jsme moc ráda, že už je dobře!
    A to nebe ... nádhera!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaruško, Nelinky je mi moc líto, snad je psí holčička už v úplném pořádku. Člověk je má jako děti, viď. Každé jejich trápení by vzal nejraději na sebe.
    Jinak s sítím neporadím, na to jsem já antitalent. Ale znám to třeba z keramiky. Mám jasnou představu, patřičný materiál i pomůcky,vše by mělo klapnout a nakonec mi z toho vyleze něco, co bych nejraději zmačkala zpět do hroudy.... Ale co, i cesta může být cíl 😊
    Jaruško, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. To je právě to!Patchvorkářky znají svoje finty jak na to, aby bylo vše dokonalé :-). Taky se do něj občas pustím a taky to na jedničku není.
    Hlavně, že Nelinka je už v pořádku a moc přeji, aby to tak zůstalo.
    Tedy to nebe zrovna hoří !
    Hezké předadventní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, hezky tvoříš i fotíš.
    Pěkné dny

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, dečka a hvězdičky, stejně tak i ubrus se povedly. 👍👍
    A hořící obloha při západu slunce- to je téma, které se nikdy neomrzí.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat