úterý 30. října 2018

Kdo si hraje nezlobí

Moc vám děkuji za milá slůvka, která mi tady  necháváte. Poslední dny byly hektické a navíc jsme přijížděli dost pozdě. Ač to tak nevypadá, tak nezahálím. Už delší dobu jsem nosila v hlavě pár drobností, které jsem chtěla vyzkoušet. Na jaře mi kamarádka vyrobila z keramiky krásné domečky a obaly na květiny. Sice jsem je hned osázela, ale okamžitě se zalíbily koťatům a tím pádem z nich zbyly trosky. Takže jsem jim nechala hračky a čekala, až povyrostou a přestane je zajímat, vše nové, co se objeví na dvorku, či zahradě. Musela jsem předělat i starší netřeskové zahrádky a zahrádky v šuplících. Kdo si hraje nezlobí, tak jsem si hrála a manžel o mě ani nevěděl. Doufám :-))). Musím se vám omluvit, že fotky nejsou dokonalé, ale technika selhala a oprava se nevyplatí, tak pokukuji po novém. Asi napíši Ježíškovi. Jenže chudák Ježíšek nemá to se mnou jednoduché, prý si neumím vybrat, tak abych ho nestrhala :-))). Pěkný podzimní večer. Rija














4 komentáře:

  1. Rijo, to je moc hezké. Skvělý nápad a krásně zpracované. Popřemýšlím do čeho a kam ... bych to mohla vytvořit já. :o) Jsi šikula.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale není to nic světoborného. Ještě mám dvě zahrádky rozdělané, tak snad brzy dokončím. Jen škoda, že se těch blbostiček nedá sehnat víc.

      Vymazat
  2. Krásné, vtipné, originální. jarko, měj krásné dny!!! Ivana

    OdpovědětVymazat