neděle 7. října 2018

Carmen

Přeji krásnou neděli. Venku je zataženo, ale teplo. Měla bych jít na zahradu, ale místo toho relaxuji s šálkem kávy a pozoruji barvy na zahradě. Nějak na mě dopadla únava z uplynulého týdne. Včerejší den byl nabitý kulturou. Měli jsme možnost navštívit hudební divadlo v Karlíně, muzikál Carmen. Lístky na představení jsme měli již od května. Divadlo miluji a pokud se naskytne příležitost nějaké pěkné představení shlédnout neodmítnu. Na muzikál Carmen jsem slyšela velmi dobré recenze, takže jsem se nemohla dočkat až uvidím představení na vlastní oči. Jako námět sloužila stejnojmenná opera George Bizeta, ale jen okrajově. Hlavní roli Carmen hrála a zpívala Lucie Bílá a musím říct, že ji role byla šitá na míru. Její temperament a její zpěv přesně vystihl povahu Carmen. Z dalších umělců mě okouzlila Pavla Břínková. Tu jsem měla možnost vidět v dávné minulosti jako Helenu v Polské krvi. Doma jsem si musela najít, kolik této dámě české operety je let, protože její výkon byl naprosto vynikající. Další postava, která měla zaujala byla vědma v podání Hanky Křížkové. Prostě nádherný kulturní zážitek. Trošku mě mrzelo, že jsme neměli víc času na procházku Prahou. Takže jsme došli alespoň k Lidovému domu. Příště si musím naplánovat výlet do Prahy jen za účelem procházky po naší matičce stověžaté. Krásný zbytek neděle. Rija









foto z internetu

5 komentářů:

  1. Taky se chystám do Karlínského divadla, jen ještě nevím na co. Výběr je na švagrové, která dostala poukázku na vstupenky jako dárek a mne vezme s sebou.

    OdpovědětVymazat
  2. Carmen jsem viděla před několika lety ve stejném obsazení a byla jsem moc spokojená s výkony hlavních protagonistů i celé company, jak se dnes říká. Klidně bych šla na tento muzikál do Karlína ještě jednou.

    OdpovědětVymazat
  3. Carmen jsem viděla nějaký ten rok zpátky a líbilo se mi to moc.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. V Karlíně jsem byla naposledy na obnoveném Drákulovi, ale Carmen jsem ještě neviděla. Musel to být krásný večer.
    Jaruško, měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaruško,
    to jsi měla nádherný zážitek! Pavlu Břinkovou miluju , ta umí nádherně zpívat! No a příště si můžeme v Praze dát sraz .-)
    juksa

    OdpovědětVymazat