sobota 6. června 2015

Červnový den

Krásný sobotní večer přeji. Venku máme regulerní léto, tak jsme byli skoro celý den zalezlí v chládku naší víc jak 100 let staré chaloupky. V obýváku bylo příjemných 24 stupňů anožky jsme si chladili na studené dlažbě. Dopoledne proběhlo jako každé jiné sobotní dopoledne, jen jsme navíc zvládli odvézt postele z pokojíku do sběrného dvoru. Místo postelí příjde rozkládací gauč. V pokoji bude víc místa a pokojík se promění v obyvák, ložnici, pracovnu a posilovnu v jednom. Po obědě jsme si ke kávě dali misku studených jahod se šlehačkou. Po dlouhé době jsem trávila volnou chvíli u televize. Čirou náhodou jedna kamarádka napsala, že narazila na film z jejího dětství a já zjistila, že už hodně dlouho pátrám po stejném filmu. Pamatovala jsem si z něj pouze pár záběrů, kousek melodie a těchto pár slov, "Veroniko, Veroniko, snad můj dárek potěší tě. Opatruj ho, milé dítě, zachovej si skromnost svou...", která se léty změnila v popěvek s připomínkou něčeho hezkého, ale neznámého. Občas jsem si myslela, že jsem si to vymyslela jako dítě. Je to rumunský muzikál pro děti Veronika. Hlavní hrdinka má nádherné oči. Byla to krásná připomínka na dětství. Zbytek odpoledne jsem opět maličko přerovnávala věci. Chtěla bych si časem pořídit velkou šatní skříň, tak si musím udělat místo. Den skončil grilováním a posezením pod hvězdami. V takových rozžhavených dnech se stejně nedá dělat nic pořádného. Neděle má být podobná, tak se zdržujte pokud možno ve stínu s dostatkem tekutin (není nad dobrou domácí limonádu). Rija

Žádné komentáře:

Okomentovat