čtvrtek 25. prosince 2014

Vánoce u nás na Konci světa

Krásný sváteční večer. Doufám, že si také užíváte krásných svátečních dnů. U nás je pohoda a klid. Letošní vánoce byly poprvé jiné, byli jsme jen tři, starší syn už slavil Vánoce ve vlastní domácnosti. Každý rok si říkám, že si pečení, zdobení a vaření pěkně zorganizuji a každý rok mi moje předsevzetí něco pokazí. Přestože si pokaždé všechno přesně naplánuji, tak se moje plány minou účinkem. Letos jsem si na poslední chvíli zmyslela, že potřebuji nový ubrus na sváteční stůl. O víkendu jsem ještě pekla cukroví, takže jsem šila až v úterý a do toho připravovala salát a samozřejmě i domácí vánočku (tu jsem v tom zmatku nějak zapomněla zvěčnit). Tím nechci říct, že bych se nějak nervovala, to ne, ale jsem rok od roku nějaká víc zabržděnější a vše mi trvá mnohem déle než dřív. Ač se mi tomu nechce ještě teď věřit, zvládla jsem v pohodě ušít nový ubrus, upéct vánočku a ještě zkouknout i nějakou pohádku. Prostě krásný Štědrý den. Ježíšek mě jako vždy vyrazil dech. Nemáme už malé děti, tak rozzářená očka zbyla na Nelinku a ta si s malými dětmi opravdu nezadala. Pustila se do rozbalování dárků a papíry lítaly kolem, než se dostala k milovaným plyšákům. Za peníze od otce jsem si nechala od kamarádky ušít kabelku. Koupila jsem si látku a zbytek už bylo v rukách kamarádky. Kabelka přišla v balíčku nádherně zabalená, takže i pro mě byla do poslední chvíle překvapením. Dalším dárečkem, který jsem si přála byla šitá panenka od další kamarádky. No uznejte, prý je mi i podobná:-))). Manžel před svátky tvrdil, že je úplně zoufalý, že nemá překvapení, nakonec hodně překvapil. Mě potěšily i drobnosti, podle něj. Větší karta do foťáku, hodně důležitá věc, kaligrafická sada, knížka a úžasný hrníček na čaj. Největší dárek mě ale vyrazil dech. Toužila jsem po nové komodě na chodbu a Ježíšek mi přání splnil. Komodu mi dneska složili a chodba krásně prokoukla. S Ježíškem zabodoval i syn, který mi daroval skládačku 3D puzzle. Včera jsem nad tím seděla několik hodin a labuť z toho zatím není ani náhodou. Manžel zajásal a pronesl něco v tom smyslu, že než to složím bude u nás klid. Jak kdyby jindy nebyl:-))))). Snad i vám se splnila tajná přání. Rija







5 komentářů:

  1. Jaruš,krásné dárečky ti Ježíšek nadělil.
    Moc se mi líbí tvoje nová kabelička a i panenka je luxusní!

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, krásné dárečky jsi dostala a ubrus jsi ušila taky moc hezký!!!! Já jsem měla letos stejný nápad :-D a ubrus jsem šila taky téměř na poslední chvíli a ještě jsem si k němu vymyslela podložky pod talíře .... :-D Přeji krásný a pohodový sváteční večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, zvládla jsi toho dost. Taky se mi zdá, že jak přibývají roky, tak se zpomaluji.
    Ušila jsi moc pěkný ubrus.
    Panenka je krásná. Takovou komodu bych si taky přála.
    .

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, přeji ti krásné a pohodové dny sváteční a do nového roku jen to krásné!

    OdpovědětVymazat