neděle 21. prosince 2014

Čtvrtá adventní neděle

Poslední adventní neděle se blíží ke konci a za tři dny jsou tady Vánoce. Měla jsem tu přes víkend syna, tak se moje mateřské srdíčko potěšilo. Jsem moc ráda, když kluci dojedou. Víťa dojede na Štědrý den a Vilémek přijede na druhý svátek. Musím říct, že víkend byl dost náročný. Konečně i my máme napečno. Upekla jsem jenom tři druhy, ale u nás sladké moc nejí. Zbývá už jen vánočka, ale tu budu péct až v úterý, aby byla na Štědrý den čerstvá. Ještě mi zbývá dobalit pár dárků. Právě si užívám krásného nedělního večera. Na adventním svícnu hoří všechny čtyři svíčky a popíjíme s manželem výborné vínko. Doufám, že i vy máte krásný sváteční večer a těšíte se na Vánoce jako já. Rija

3 komentáře:

  1. Máš to krásně nazdobeno, napečeno. To já zase na sladké bohužel jsem... :-)
    Hezké svátky!
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, krásné Vánoce! Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, krásné a klidné vánoční svátky .Marie

    OdpovědětVymazat