pondělí 10. prosince 2012

Za vločkou vločka padá

Dnešní probuzení do nového dne bylo krásně bílé. Nelinka s radostí skákala do sněhu a blbla jako kdyby bylo odpoledne a ne brzské ráno, kdy většina normálních lidí ještě spí. V duchu jsem musela konstatovat, že to se mnou v posledních letech jde nějak pozpátku. Čas, který jsem dříve před odchodem do práce věnovala úpravě zevnějšku, dnes věnuji procházce se psem a zevnějšek zvládám upravit za podstatně kratší čas. Velkou výhodou je mít v kanceláři i zrcadlo. Cestu do práce jsem si nejspíš užívala jenom já sama, protože už dlouho jsem neviděla tolik naštvaných obličejů. A kupodivu musím říct, že i některé chodníky byly prohrnuté. Už jsem to párkrát slyšela, že jsem divná a nebo jiná, takže jsem si tu cestu opravdu užívala. I z okna kanceláře byl na zasněžené město krásný pohled. Neodolala jsem a udělala jsem si i pár fotek. Nejdříve jsem vyfotila jen krásně zasněžený pohled, ale později jsem foťák vytáhla znovu a pokusila se vyfotit jak venku krásně chumelí. Chápu řidiče, že z toho bílého, studícího něčeho moc radosti neměli, ale mě se to opravdu líbilo. Prožila jsem krásné pracovní pondělí, které vylepšil ještě manžel, když se rozhodl, i v tom nečase, mě vzít na výlet do Brna. O víkendu jsem vyslovila přání, jet jen tak do Brna, kouknout na vánoční trhy, ochutnat punč a pečené kaštany, pokochat se světýlky a užít si krásný předvánoční čas. Měla jsem velkou radost, když manžel pro mě dojel do práce autem a vyrazili jsme na výlet. Naštěstí dálnice byla prohrnutá, ale stále sněžilo. Do Brna jsme dojeli, když už se stmívalo a můj malý kabelkový foťák se snažil něco vyfotit, ale mé rozklepané ruce fotky rozmazaly. Nic to neubralo na atmosféře, kterou jsem se snažila navodit. I když hudba byla hodně nevánoční, ale punč byl výborný a pečené kaštany ještě lepší. Úplně živě jsem si představila Křemílka s Vohomůrkou jak pekli kaštany. No a když už jsme byli ve městě, zasypaní stovkami vloček a manželovi zalézaly i za krk, tak jsme zajeli nakoupit zásoby. Přestože jsem neměla v úmyslu utrácet, koupila jsem si ve slevě krásnou vůni a po delším váhání i nové sako. No uznejte, byl to krásný den. Rija







7 komentářů:

  1. Rijo, neboj, nejsi "divná" sama, je nás víc. Taky nám doma všem udělal sníh ohromnou radost, i když jsem měl pak při měření mokré boty a promrzlé ruce, i když jsem k zákazníkovi dorazil pozdějc, protože cestáři nepočítali s tím, že bude v prosinci chumelit....Ještě se najdou blázni, co si dokáží vychutnat radost ze změny ročních dob, z "obyčené" vločky. Zdravíme z městečka mezi lesy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jina nejsi to jsou oni, u nas kdyz zacne padat snih tak z nejakeho neznameho duvodu musim jit postavit snehulaka .Mate to u vas hezky bile.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, já také miluji padající sníh. Krásně sis to užila.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Z těch Tvých obrázků je mi zima!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se pořádně oblékneš zima není tak hrozná.

      Vymazat
  5. Viel mehr Schnee als in den Niederlanden

    OdpovědětVymazat
  6. Nina, ich danke Ihnen sehr für Ihren Besuch

    OdpovědětVymazat