středa 12. prosince 2012

Vánoční výměna

Jak jste si mohli všimnout, tak v blogerském světě probíhá akce "Vánoční výměna", pořádaná Janičkou. Některé už dárečky rozeslaly a některé je i dostaly. Já jsem tvořila pro Katku a tak můj balíček putoval až do Švýcarska. Byla jsem mile překvapená, když se slova poštovní úřednice vyplnila. Když jsem balíček odesílala, tak mě zajímalo jak dlouho asi bude trvat než balíček dorazí ke Katce. Měla jsem strach, že nestihnu do Vánoc, protože jsem opravdu chvíli nevěděla co vytvořím, když Katka má tak nádherné dekorace a útulné bydlení. Nakonec jsem uháčkovala bílou dečku, vhodnou pro jakoukoli příležitost a nakonec se mi podařilo stihnout vyšít i dvě maličké ozdobičky. Jsem ráda, že balíček dorazil v pořádku a já udělala radost. Rija

6 komentářů:

  1. Krásné dárečky jsi vytvořila!

    OdpovědětVymazat
  2. Krasna krasna krasna a hlavne ze se to nikde neztratilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky díky za pochvalu. Jsem ráda, že se Katce líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, jak by se nemohlo libit, tak krasna prace! Preji uz jen same pohodove dny!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná dečka, kouzelná, pohádková, vypadá jako vločka. Výšivky máš také moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, nádherná mravenčí práce! Obdivuji Tvou trpělivost! :-)

    OdpovědětVymazat