středa 26. prosince 2012

Maskovaná milenka

Mám ráda staré filmy a naše staré, prvorepublikové filmy mám ráda ze všeho nejvíce. Občas mě přepadne taková nostalgická chvíle a musím se na nějaký takový film podívat. Všichni víme, že jsou to jen takové sladké pohádky pro dospělé a většina z nich vznikla v dobách vélkého temna, za války a lidé na ně moc rádi chodili, jen aby zapomněli na hrůzy kolem nich. Jedním z takových nádherně romantických filmů je Maskovaná milenka ve skvělém podání Lídy Baarové a Gustava Nezvala. Oba protagonisté mají v sobě to krásné romatické kouzlo, které k těmto filmům patří. Proto jsem nesmírně ráda, že právě tento film jsem si mohla vychutnat zrovna o vánočních svátcích. Doufám, že i vy prožíváte své romantické chvíle, plné kouzla, lásky a pohody. Rija
http://www.youtube.com/watch?v=DJB2hyFaZf4&feature=player_detailpage
 

Žádné komentáře:

Okomentovat