pátek 14. prosince 2012

Knižní novinka - Psí povídání

Krásný páteční den moji milí čtenáři. Chtěla bych se s vámi podělit o jeden zajímavý nápad na pěkný dárek. Nechci říkat vánoční, protože nevím, zda by stihl do Vánoc přijít, ale nedá mi to, abych se s vámi nepodělila o jedno roztomilé dílko. Napsala ho moje virtuální kamarádka Ivanka a její fenka Adélka. Narazily jsme na sebe náhodou, spojují nás naše bílé psí holky. Jsou si nesmírně podobné. Ivanka má úžasný dar psaní a přiznám se vám, že když jsem před časem četla jak chudák malá Adélka dělá vánoční úklid a k tomu byly přiložené i výstižné fotky, tak jsem se u toho s chutí zasmála. Už chvíli vím, že se Ivanka snažila vydat knihu a jsem moc ráda, že se jí to podařilo a určitě se jeden výtisk pořídím. Myslím si, že kniha by byla i vhodným dárkem pro dítě, které miluje zvířátka. A kde, že se dá sehnat ZDE Holky gratuluji vám k tomu spisovatelskému počinu a přeji vám, ať se kniha dobře prodává a hlavně ať se líbí. Rija

6 komentářů:

  1. Děkuju moc za tip knížka bude určitě krásná :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka od kamarádky jistě hodně potěší. Pejsek musí být miloučký a pěkný mazlík, co?!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Rijo, balíček mi dnes došel v naprostém pořádku! Andílci jsou boží! Ještě jednou MOC děkuji. Poděkování zveřejním zítra ráno na svém blogu. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, přeji krásné vánoční svátky a šťastný nový rok.. Jana

    OdpovědětVymazat