úterý 23. července 2024

Noví mazlíčci

Zdravím po delší době a přeji krásné prázdninové dny. Pár týdnů jsem tu nebyla a už máme skoro půlku prázdnin za sebou. Ne že by nebylo o čem psát, ale život si se mnou pěkně zahrává a dny letí jako bláznivé. Vedra mě ubíjí, tak nezbývá sil na psaní. Aby toho všeho kolem nebylo málo, tak jsem si pořídila malou chlupatou demoliční četu . Od začátku prázdnin mám nová koťata. Veškeré estetické uspořádání dvorku a malebná zákoutí ustupují potřebám těchto malých potvůrek. Už se nesnažím mít něco nazdobené, jen udržuji prostor v relativním pořádku. Jedno kotě je obyčejná mourovaná vesnická kočička Saša. Druhé se narodilo úplně bílé a proto jsem si jej vybrala, ale postupem času se vybarvilo do znaků siamské kočky. Mia je víc bojácná a osobitá, proto se mi nedaří ji ani pořádně vyfotit. Pomaličku si přivykají na mazlení. Saša už dokonce i přede, ale Mia si laskání nechá líbit jen pár minut. Opět máme krásné večerní televizní pořady. Sice má zahradní duše trpí, když se prohání mezi keříky a listím popínavé povíjnice. ale pro bych radost těch miláčků neobětovala. Zjistila jsem, že se o ně bojím, snad nejvíc, ze všech koťat, co jsme kdy měli, takže v době naší nepřítomnosti a na noc je zavírám do ZZ. I tam veškerá estetičnost a útulnost padla za oběť mazlíčkům. Doufám, že mi to jednou oplatí zaplněným klínem a hlasitým předením. Budu se snažit, brzy všechny zážitky z uplynulých týdnů sepsat, ale sami uznáte, že skoro mateřské povinnosti jsou důležitější:-)))). Přeji krásné a pohodové léto. Rija












3 komentáře:

  1. Moc pěkná koťátka. U nás na chalupě sousedovic kočka na půdě povila koťata, ale pak si je zas odstěhovala zpátky "domů". Ani jsem je nestihla pomazlit - odnesla je ten den, co jsme je na půdě objevili.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná koťátka i květinky. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Že máte o večerní zábavu postaráno, se nedivím. A je to určitě lepší pokoukání, nežli na televizi.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat