neděle 19. listopadu 2023

Už jsem začala...

Co? Začala jsem sypat ptáčkům do krmítka. O víkendu jsem měla o parádní podívanou postaráno. Během chvilky bylo krmítko plné malých opeřenců. Zatím tedy vedou vrabčáci a sýkorky, ale doufám, že zavítá i jiný ptáček. Dřív se v krmítku uměl objevit zvonek či zvonohlík. Stehlíci létají až s blížícím se jarem. I tak jsem ráda za tu malou drobotinu. Je to úžasná relaxace pozorovat to hemžení a dorážení, kdo tam bude dřív. Vůbec jim nevadilo, že venku prší. Taková malá stvoření a jak dokáží proslunit sychravý den. Rija
















6 komentářů:

  1. Paráda. Já už jim sypu měsíc...je jich tu pořád plno. Sýkory koňadry, modřinky, dvě sýkory parukářky, zvonci zelení, vrabci polní, dlask tlustozobý, dnes tu byl i strakapoud velký. O zábavu je postaráno. Je to lepší jak televize...Přeji ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Járou, že pozorovnání ptáčků dokáže nahradit televizi. Já na ně koukám vždycky na chalupě z okna...

    OdpovědětVymazat
  3. Podařené fotky. Taky ráda pozoruji ptactvo v krmítku.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, začali jsme taky dokrmovat, především tu máme sýkorky a občas přiletí nějaký ten brhlík. Štvou mě hrdličky, ty žerou, dokud se jim nepářou švy. Ale chybí kosáci, několik let tu nejsou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rijo, ptáčky v krmítko pozoruju moc ráda, ale zatím jich k nám moc nelétá. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, krásné fotky, my už sypeme několik týdnů. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat