středa 29. listopadu 2023

Patchworková výstava

Přijde mi to jako nedávno, kdy jsem tu psala, že se rok s rokem sešel a je tady opět výstava. Koná se pravidelně v předvánočním čase a zrovna dnes cestou z výstavy mě napadlo, po kolikáté jsem ji již navštívila. S údivem jsem zjistila, že je to už po jedenácté. Neskutečné. Přestože vím, že místní ženy mají šikovné ruce a dokáží vytvořit úžasná díla, tak každý rok objevím něco, co předčí všechna moje očekávání. Dnes mě rozesmála slova jedné známé, že patchwork přece vůbec není těžký. Vždyť je to jen šití rovně:-). To mě opravdu pobavila. Už jsem se o něco podobného párkrát pokoušela, tak vím, že je to opravdu precizní práce, než se člověk dobere výsledku. Nejhorší je, když si říkáte, jak vám to jde a jak se ty rohy potkávají a pak sešijete poslední kousek a on se nepotká. To máte chuť se vším praštit (možná i něco víc:-)   ). Na dnešní výstavě mě zaujaly kabelky.  Co mě dostalo, byly krabičky. Prostě opět úžasná podívaná. Holky jsou prostě šikulky. A neuhodli byste, kdo mi dělal společnost. Manžel. Vůbec nic nenamítal. Nechal mě si dílka prohlédnout a pokochat se nádherou. Tak a teď už může přijít advent:-). Rija



























6 komentářů:

  1. Nádhera. Některé věci jsou opravdu luxusní. Díky za ukázku z výstavy. Krásné dny Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Co jiného mohu napsat - nádhera. Moc dobře vím co výsledný výrobek obnáší. Přesně jak to píšeš. Taky se občas o trošičku něco málo jednoduchého pokouším.
    Díky za fotky a měj pěkné dny nadcházejícího adventu.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Taková výstava by se mi hodně líbila. Tuhle techniku obdivuji protože sama na stroji šít neumím. Kdysi jsem to zkoušela, ale výsledky byly nevalné, takže šicí stroj a já, to dohromady nejde. Tuhle techniku obdivuji, díky za krásné fotky 😀😄

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jaruško, také jsem byla, také jsem obdivovala, také jsem psala. Těší mě, že jsi naklikla i tři fotky zobrazující práci mé sestry. Když to vezmu zespodu, je to třetí, čtvrtá, jedenáctá. Dokonce z 11. obrázku půjde polštářek umístěný vpravo dole na košíku k nám. Tak zase za rok. M

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo moc hezká výstava. Patchwork mám moc ráda a občas také šiju, ale míň než než bych si přála. Mám málo času... Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat