pondělí 27. února 2023

Jaro dělá pokusy

Podle teploměru, se nám vrátila zima. Po týdnu jsem se byla podívat na zahrádce. Byla jsem zvědavá, co nového na ní objevím. Vykoukly na mě krokusy a záplava červených květů čemeřice. V době, kdy jsem ležela s horečkami, bylo venku kolem 18 stupňů a sluníčko udělalo zázraky. Venku jsou i tulipány. Přemýšlím, jestli touto dobou byly tulipány někdy venku. Vykvetl i větší trs drobnokvětých sněženek. Ještě jeden trs pokvete. Podle zahrádky je jaro za dveřmi, ale venku je dost chladno. Narašené jsou i růže. Nejvíc jsou vidět kousky hyacintů. Prostě je stále, co objevovat. Už se nemůžu dočkat, až vše začne kvést. Vím, že je brzy a zima se své vlády jen tak nevzdá, ale prostě únor končí a já už se nemůžu dočkat. Rija







6 komentářů:

  1. U náa už taky vykukují krokusy i sněženky

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, krásně ti to už kvete. I u nás máme už víc než dva týdny sněženky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se už nemohu dočkat. Ochladilo se teď, ale dnes u nás svítí slunce a je nebe modré, takže je to takové povzbuzení, že jaro už se opravdu blíží.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jaro se na zahrádce už probouzí... také koukám, jak jarní cibuloviny vykukují. Ráda jsem se podívala na tvé jarní fotografie. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. U nás květy přikryl sníh. Jaro mám ráda a musíme se ještě počkat.

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, krásně ti to kvete. 👍👍👍
    U nás už to také vypadá jarně, ale včera jsem byla na srazu spolužáků na rodném severu. Před tím jsme z ledu dobývali s mužem hrob, abychom zlikvidovali vánoční věnec. Byli jsme zmrzlí jako drozdi.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat