neděle 26. února 2023

Neplánovaný odpočinek

Únor se pomaličku blíží ke konci a já se také pomaličku dávám do kupy. Před týdnem mě nečekaně, z ničeho nic, skolil nějaký bacil a pěkně se mnou zamával. K doktorovi jsem šla více méně ze strachu, protože mě příšerně pálilo na průduškách. Nic víc. Odpoledne jsem byla nucena vzít si dovolenou, abych se vyležela. Než jsem přijela domů z práce, tak mě složily čtyřicítky horečky. Podťaly mě, jak sekyrka strom. Horečky začaly ustupovat až v neděli odpoledne. Problémem se pro změnu stal můj žaludek, který se rozhodl pěkně mě pozlobit. Navíc jsem nemohla jíst. Trošku hladovění mi sice neublíží, ale prášky se nedají jíst na lačný žaludek. Poprvé jsem se najedla až v pátek. Ještě štěstí, že existují polévky a suché rohlíky. Už dlouho mi nebylo tak zle a tak dlouho. Snad poprvé v životě jsem velmi poctivě ležela a polehávám pořád. V pátek jsem se pustila do dokončení výšivky. Začala jsem asi v půlce ledna, ale nějak se mi nedařilo výšivku dokončit. Už mám hotovo a mám z ní radost. Doufám, že udělá radost i někomu jinému. Včera jsem se pustila do další výšivky. Byla to jen taková jednohubka. Taková malá příprava na jaro. Ještě mě čeká jedna jarní výšivka. Opět mě to chytlo, tak snad zlikviduji pár rozdělaných restů, které se mi tu nashromáždily. Krásné a pohodové dny. I když se nám vrátila zima. Ještě chvíli to vydržím, ale už mě svrbí prsty. Rija




8 komentářů:

  1. Járo, u nás ležíme už tři týdny a jen spíme, čteme nebo něco málo uvaříme. Výšivka je moc pěkná, jsi manuálně hodně zručná! Přeji zdravíčko a těším se na další články. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, výšivky jsou hezké, líbí se mě. Přeju hlavně hodně zdraví, já byla taky teďc nemocná 6 týdnů a stále to není o.k. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, rychlé douzdravení, ať jsi fit, až přijde opravdové jaro.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezoučké výšivky. Tak ať jsi co nejdříve úplně v pořádku.
    Měj klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. To byl ale bacil, co tě tolik "bacil". Ať je již jen dobře. Výšivky jsou hezké, což mi připomnělo, že jsem před mnoha léty také ráda vyšívala a mám krabici bavlnek...Tak třeba ještě někdy :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, výšivky jsou moc hezké a povedly se ti. 👍👍
    Přeji úspěšnou rekonvalescenci, hlavně nic neuspěchej, ono se to moc rádo vrací.
    Opatruj se a měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásné výšivky. Jsi šikovná

    OdpovědětVymazat