neděle 2. října 2022

Konec září

Ještě štěstí, že jsem si čtvrteční volný a slunečný den užila. Zvládla jsem zachytit i posledních pár květů ze zářijové zahrádky. Navíc jsem měla štěstí a viděla i vzácnou drvodělku (tu jsem už viděla v létě v Brně), ale žahalku žlutou jsem viděla poprvé. V pátek jsem se probudila do deštivého dne. Spíš jen mrholilo, ale takové počasí je jen pro zlost. Nelinka většinou deštivé počasí nesnáší a nechce se většinou ani venčit. V pátek to bylo právě naopak. Nejspíš chtěla využít času, který jsem doma, a být se mnou. Nakonec jsme vyrazily. Mrholení nebylo tak hrozné, takže jsem se nakonec rozhodla, že půjdeme na kaštany. Našla jsem v obci dva stromy a jeden za obcí, téměř na hranici. V obci jsem žádné popadané kaštany nenašla, tak jsme nakonec došly až k hranici. Kaštanů tam bylo víc než dost, tak jsem si pár nasbírala na výzdobu a Nela se pěkně prošla. Doma jsem trošku pohrála s výzdobou před dům. Trošku to rozbije pohled na dům. Chtělo by to novou fasádu. Doufám, že na ni brzy našetříme. Už se těším, protože před domem je dost prostoru k další zahradní realizaci. A že mám nápadů víc než dost:-)). Zvládla jsem ještě zabalit kufr a pak jsme vyrazili na víkend na Vysočinu. Rija







                                                                         Drvodělka fialová









                                                                  Žahalka žlutá


3 komentáře:

  1. Ahoj Rijo, hezké fotografie všechny, ale ta s motýlem se mi líbí nejvíc ! Měj se hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jari moc hezké fotografie. Máš krásnou výzdobu. Také mi kvetou pozdní vysoké astry - trvalky. My jsme právě dokončili opravy v bytě a teď uklízím. Prach z broušení je všude a úklid všude nutný. Měj se moc pěkně

    OdpovědětVymazat