neděle 27. března 2022

Volavky

 Končí poslední březnový víkend. Byl krásný, teplý a slunečný. Za normálních okolností, bych prožila celý víkend na zahrádce. Jenže momentálně to není možné, tak jsem jen po chvilkách vyběhla něco střihnout a k večeru, kdy mám na jednom místě stín, jsem upravovala záhonek ve stínu. Naštěstí neustále po ránu mrzne, tak si myslím, že mi na zahrádce nic neuteče. I na procházky chodíme velmi brzy. Chodíme zatím pořád stejnou trasu, kolem rybníka. Každý sleduji, co nového mě čeká. V pátek rozkvetly první kvítky špendlíků a dnes mě přivítala dvojice volavek na stromě. Pokusila jsem se je přiblížit. K mému úžasu byla jedna bílá druhá popelavá. Poslední dobou mám na ně štěstí. Čím dál víc mě tento pták nepřestává fascinovat. Zvlášť s jakou grácií dokáže nebytně stát. Úplně stejně stála na větvi. Dopřála mi nádhernou podívanou. Víkend utekl jak voda a před námi je další pracovní týden. Poslední březnový. V pátek už je duben. Uvidíme, jestli nás přivítá tak chladně, jak nám slibuje předpověď počasí. Každopádně vám všem přeji pohodový týden. Rija











5 komentářů:

  1. Jaro je prostě tady!
    V přírodě je dobře.
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaro je u vás dál, i když včera v lese jsem taky koukal, co všechno i tady už kvete. Nenápadně, v podrostu pod hrází lesního rybníka. Pěkné dni. Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, procházky kolem vody mám taky ráda. A volavky se ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, pěkná procházka. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  5. Jari, volavky a květy, krásné jarní fotografie. Přeji Ti hezké dny i když se nám počasí pokazilo a apríl asi začne spíše zimním počasím. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat