sobota 18. července 2020

Čtyřlístky pro štěstí

Taky máte pocit, že letošní rok je nějaký prapodivný. Vše je najednou jiné, než jindy. Navíc i počasí si s námi pěkně pohrává. Deště je víc než jiné roky a i teploty nedosahují tropických výšin, ale mě to vyhovuje. Jen jsem víc unavená a bez energie. Netuším, kam se poděla moje vitalita, ale na druhou stranu, jak nikam nespěchám a vše dělám spíš krokem hlemýždím, tak si vychutnávám, i takové obyčejné minuty života. Oči vidí to, čeho si dřív nevšímaly. Nejspíš proto se mi podařilo během pár minut prožít zážitek, jaký jsem ještě nezažila. Před časem jsem šla pověsit prádlo a protože jsme měli přerostlý trávník, tak jsem dostala chuť projít se bosky a zchladit chodidla v rosou pokrytém jetelíčku. Nemáme žádný anglický trávník, ale ten náš je plný jetele, sedmikrásek, rozrazilu, mochničky a další planých kytek. Jen jsem zabořila nohy do trávy, tak se mi vybavila vzpomínka z dětství, jak jsme jako děti hledaly čtyřlístky. Jen tak z legrace jsem sklopila hlavu, že se podívám, zda nějaký čtyřlístek nenajdu a můj zrak dopadl zrovna na čtyřlístek. Ohýbám se, že si jen utrhnu a co nevidím, další a vedle další a další. Dokonce jsem našla i pětilístek. Během chvilky jsem měla pěknou kytičku. Každý čtyřlístek jsem uložila mezi papíry a dala si je na památku vylisovat. Čeká mě snad tolik tolik štěstí? Uvidíme. Rija




4 komentáře:

  1. Štěstí máš, jsi zdravá a spokojená, málo lidí toto říká a píše.
    Letošní rok neslavně začal a servíruje nám prazvláštní léto.
    Také nemusím tropy, užívám si, co je.
    Přeji, aby ty čtyřlístky u srdce pohladily a dny běžely šťastně a spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko, tolik štěstí najednou a to přímo ze zahrádky, ... nádhera. Také jsem jednou našla hóóódně čtyřlístků, odkaz tady: https://fotodasaf.blogspot.com/2017/03/den-stesti.html. Od té doby jich už tolik nikdy nebylo.
    Tak ať ti každý přinese třeba jen malinké štěstíčko. :o) D.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, určitě ti štěstí přinesou. Ai kdyby ne, přinesly radost v té chvíli a to je taky fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky napsane ,tolik ctyrlistku najednou to urcite bude hodne stesti a petilistek k tomu to se jen tak nevidi.

    OdpovědětVymazat