neděle 26. dubna 2020

Trošku relaxace

Krásnou poslední dubnovou neděli. Chtěla bych moc poděkovat všem, kteří ke mě nakouknou a zanechají milé slůvko. Moc mě to těší.
Venku je krásně, ráno sice opět mrazík, ale zatím jsem na zahrádce žádné škody nenašla. Opět se chystám na zahrádku. Ještě mě to stále baví. Na zahrádce ztrácím pojem o čase a všem kolem a jsem jen já, pohoda, zpěv ptáků a společnost mi dělají chlupatí miláčci. Kočky se drží domova, protože jsem neustále s nimi. Byla jsem nucena udělat si pár dnů oddych a relaxovala u úklidu a šicího stroje. Škoda jen, že mi vše tak dlouho trvá. V mé hlavě se rodí spousta nápadů a realizace silně pokulhává za rojením inspirací. Konečně se mi podařilo dodělat nový oblek houpačce. Krásně se v ní sedí, jen ještě potřebuji užít polštářky, aby se v ní dalo i pohodlně snít. I když s tím sněním mám problém, ale třebas potom víc začnu:-). V kuchyni se mi okoukaly puntíky, tak dostala nový kabátek. Ještě zbývá dodělat nový kabátek obýváku, ale to až zase někdy později, až bude tělo potřebovat nějaký malý odpočinek. Rija







6 komentářů:

  1. Nový kabátek houpačce moc sluší. Já už byla nucená dvakrát ušít nový potah. Ten první jsem šila jen z lehátkoviny, ale nepřežil řádění čtyř vnoučat. Ten další je též z lehátkoviny, ale je kompletně podložený stanovinou. Snad už to vydrží.
    Kanafasové proužky a srdíčka jsou krásným doplňKEM. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, proužky kuchyni sluší a potah na houpačku nezbývá než obdivovat. Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, krásně tvoříš. Moc hezký potah i proužky v kuchyni. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný potah na houpačku, kochám se těmi veselými barvami a kombinací vzorů. Krásný den Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, houpačka je boží!
    Krásné jaro
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  6. Ó Rijo, proužkovaný ubrus na stole, košíček se srdíčky a proužkovaní ptáčci - nádhera. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat