sobota 11. dubna 2020

Kdo si hraje nezlobí

Říká se, kdo si hraje nezlobí. Momentálně mě k hraní stačí nějaká zemina, spousta kytek, kamení, rýč a lopatka. Přes zimu vyloženě trpím a netrpělivě čekám na chvíli, kdy zabořím ruce do země. Večer upadám do peřin a pár hodin o sobě vůbec nevím. Jsem zdravě mrtvá. I když si počasí s námi neustále hraje a zlobí nás mrazíky, tak jsem stejně vynesla oleandry. Budu doufat, že žádné velké mrazy už nepřijdou. Konečně jsem mohla pod přístřeškem uklidit a dát do provozu sezení pod stříškou. Moje miniaturní zahrádky přes zimu sešly a navíc si s nimi pohrály naše kočky. Takže už bylo na čase trošku je upravit. Nějaká potvora si taky pochutnává na netřescích, takže jich dost uhynulo. Nějaké jsem objevila při předělávání skalky a pár jsem na podzim dostala od kamarádky. Dopoledne jsme byli doplnit zásoby a já si nakoupila další kytky. Zjišťuji, že jich mám neustále málo. Tento týden jsme byli třikrát v zahradnictví. To se mi snad ještě nikdy nepoštěstilo. V úterý, cestou z práce, jsme se zastavili v Mikulově. Je tam naprosto úžasné zahradnictví. Byla jsem, jak Alenka v říši divů. Přivezla jsem si plnou krabici kytek a ještě igelitku. Než se manžel stačil otočit byly kytky v zemi a co bylo nejhorší, nebylo to nikde vidět. Ve čtvrtek si manžel ze mě udělal legraci, zda nechci jet do zahradnictví. No nemusel říkat dvakrát. Vůbec jsem se nemohla rozhodnout, kterou kytičku potřebuji víc. Manžel se totálně smířil s mou zahradní posedlostí a navíc si ze mě dělá legraci. Prý musím, ke každé vysazené kytce dát praporek, aby věděl, kde ty peníze jsou:-). Praporky tam nemám, ale než se vrátil z projížďky na kole, byly kytky v záhonech. No a posledních pár kousků jsem pořídila dnes. Uvědomila jsem si, že nemám nic do nádob na dvorek. Naštěstí jsem potřebovala zeminu a měli pár venkovních květin, tak jsem se mohla s chutí pustit do práce. Podařilo se mi rozveselit dvorek a předělat všechny mini zahrádky. Naštěstí na zahrádce se našlo dost materiálu, abych si dostatečně vyhrála. Teď už jen zprovoznit houpačku a najít chvilku na občasné lenošení:-). Rija















3 komentáře:

  1. Je vidět, že jsi hravá :-) a taky pilná jako včelička.
    Hezké sváteční dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, krásně si hraješ. Měj klidnou a tvořivou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Sdílím tvou květinovou vášeň. Raději do zahradnictví nechodím, protože by to dopadlo špatně. Zase bych něco přinesla.
    Sadbu muškátů si dělám už spoustu let sama, v minulém týdnu jsem jich rozsadila asi 800. Oleandry mám ještě v domě, nepřišel ještě jejich čas. U nás bylo dnes ráno pod nulou.
    Hezký den A.

    OdpovědětVymazat