úterý 31. března 2020

Pořád se něco děje

Z měsíce března zbývá pár desítek minut, duben ťuká na dveře, venku se střídají roční období, manžel s netrpělivostí sleduje vteřinovou ručičku, zda student stihne včas odevzdat maturitní projekt, kočky vyrazily na lov a pes únavou a stresem z dnešního dne usnul. Vzhledem k tomu, že nefungují ani psí kadeřníci, tak se panička pokoušela o jarní střih a náš psí mazlíček utrpěl šok z toho, co mu to doma dělají. Po nějaké chvíli jsem stříhání nechala, aby domácí mazlíček neutrpěl nějakou psychickou poruchou. Chudinka neví, že ji zítra čeká pokračování a koupel. Konečně vidí a čumáček vypadá jako čumáček. Dnes jsem byla opět v práci. Úkoly dne stihla splnit a doma v zásobách našla další látku, kterou lze použít na polštářky. Máša neustále dochází domů, aby okupovala pohovku. Co kdybychom ji náhodou chtěli vyměnit. Ve volných chvílích tvořím výzdobu. Cestou z práce mi manžel zastavil v zahradnictví. Špatná trasa, jezdit kolem otevřeného zahradnictví. Nakoupeno pár kytiček a splněn další sen - mám převislý modřín. Ještě přečkat zítřek a hurá na zahrádku. Zatím to u nás sice vypadá jak na staveništi, ale pořád lepší, když dělám binec venku, než když doma uklízím, alespoň je ode mě na chvíli pokoj. Takhle nám ubíhají dny a vše je zatím v pořádku. Doma jsme se nezabili  a zatím žijeme. Rija





2 komentáře:

  1. Rijo, to je správný report. Já pilně pracuji z domova, ale každý den vyrazím někam aspoň na půl hodiny na procházku, abych si uvědomila, že mám taky nohy :D. Jinak toho moc dál nestíhám. Na zdobení nemám materiál, tak to vyřešila další kytka tulipánů
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, pěkný výčet tvých denních činnosti. Teď musí člověk zastav více rolí. Musí být i kadeřníkem či manikérkou. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat