středa 27. února 2019

Vínová

Od té doby, co mám nový stroj, tak mě šití baví čím dál víc. Nejsou to žádné světoborné věci, ale zjistila jsem, že polštářků u nás není nikdy dost. O víkendu jsem ušila další polštářky k těm vínovým. Vínová začíná převládat i v mém šatníku. Před časem jsem měla fialové období, teď pro změnu vínové. Nejdříve jsem ušila dva polštářky celé z vínové kostky. Na stole zbyla hromádka zbytků a já si vzpomněla, jak jsem před časem obdivovala polštářek s aplikací srdíčka. Stroj má poměrně velkou škálu stehů a jeden opravdu krásný, právě na šití aplikací. Opět musím přiznat, že švadlena ze mě nikdy nebude. Srdíčko jsem přišila, ale stehy se mi nepotkaly. Když si na polštářek lehne manžel nebo Nela, tak to vadit nebude a ani to nepůjde vidět :-). Příště zvolím nějaký jednodušší steh. Opět mi zbyla nějaká látka a včera, cestou z práce mě napadlo ušít z nich dečku na stolek. Byl to takový momentální nápad a jako už po několikáté se mi potvrdilo, že momentální nápady nejsou pro mě dobré a jak se říká dvakrát měř, jednou řež , u mě platí dvojnásob. Po ušití jsem zjistila, že širší krajka by vynikla lépe a užší dečka by byla hezčí, ale účel splní. Zatím jen tak v rychlosti položená na stůl. Ta ještě ušít nějakého ptáčka na větvičku a můžu přivítat jaro. S těmi ptáčky to nebude tak jednoduché, ty se mi nedaří. Pokaždé místo ptáčku vyleze nějaký paskvil. Už moc času nezbývá, jaro je za dveřmi a odpolední teploty už se pohybují dost vysoko a já už se nemůžu dočkat, jak budu řádit na zahradě. Tak doufám, že s posledním únorovým dnem odejde i zima a začne tolik očekávané jaro. Rija


10 komentářů:

  1. Jaruško, vínovou mám ráda úplně stejně jako víno. Máš to pěkné jednoduchostí, kterou jsi zvolila. Pěkný den. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Do vínové jsem se poslední dobou zamilovala.

      Vymazat
  2. Obojí vypadá moc dobře!!! Tak ať se daří i nadále.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou vše dopadlo dobře, moc se mi líbí povlak se srdíčkem Rijo. A k šití ptáčků - já si nejdříve kreslila tvar ptáčku na čtverečkovaný papír, vystřihla a použila na látku, ušila. Pak jsem viděla, kde přidat na šířce, kde na délce. Překreslila a pak už jsem byla naprosto spokojená.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Jarko, oba výtvory se Ti povedly a srdíčko na polštářku vypadá skvěle. Jsi šikovná.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Polštářky jsou pěkné, i ta dečka.
    V Praze bylo dneska jaro v plném proudu, ale od zítra se má zas ochlazovat. Tak uvidíme
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně ti to ladí! Šikula jsi ♥
    evice

    OdpovědětVymazat