pondělí 11. února 2019

Hotovo

Úkol splněn. Když už se blíží jaro a díky vašim radám, jsem včera ušila polštářky. Ještě stále nám v šití nedostatky. ale už se mi zkracuje doba šití. Kamarádka mi hned poslala inspiraci na další, abych měla k nim na kombinování a druhá mě nahlodává, že musím zkusit ušít tašku. Dnes už nic nedělám, zdržela jsem se v Břeclavi. Po dlouhé době jsem měla štěstí a posedět s milou duší. Jdu si dát něco dobrého a pohledat nějakou zajímavou látku.
Mějte krásný zbytek večera. Rija



10 komentářů:

  1. Krásné polštářky a jaro může přijít :) Taky jsem dřív vyšívala křížkovým stehem, ale už na to nevidím tak jsem přesedlala na plný a řetízkový steh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řetízkový steh vůbec neumím. Taky občas vyšívám plným stehem a stonkovým. Mám v plánu ještě drobné výšivky, abych měla ozdoby na větvičky, tak snad do jara nějakou zvládnu.

      Vymazat
  2. Jaruško, polštářky máš moc pěkné a ať ti to ubíhá, když my někteří se "válíme"doma. Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Polštářky se ti moc povedly
    měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné -už skoro velikonoční ;-) I když na Velikonoce si ještě letos počkáme...

    OdpovědětVymazat
  5. Povedené polštářky, kostička dobrá volba :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, nádherné polštářky. Moc povedené. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne, jarné vankúše a milé výšivky. Máte prosík tip, ako ušiť jednoducho vankúš? Ďakujem a prajem pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat