úterý 5. prosince 2017

Světýlek není nikdy dost

Doufám, že jste byli celý rok hodní a neodnesli vás čerti. K nám přišel jen Mikuláš.Já snad ani zlobit neumím, takže místo uhlí jsem dostala čokoládu, vypalovačku a světýlka. Prý to jsou věci, které na Ježíška čekat nemůžou :-))). Čokoláda by klidně mohla počkat až na velikonoce, ale když už je tady, tak ji přeci nenechám zkazit. Vypalovačkou budu tvořit ozdoby a světýlek není nikdy dost. Celý podzim mluvím o tom, že nutně potřebuji koule. Ne že bych nebyly, ale nejsou barvy, které bych chtěla. Když koule mám, tak zjistím, že nemůžu být vloček a hvězdiček, když mám hvězdičky, tak zjistím, že nutně potřebuji ještě domečky. Mám doma krásnou mini vesničku a bílé domečky na čajovou svíčku. Jenže k vesničce objevím lucernu s dětmi a sněhulákem. Vždyť tu taky nutně potřebuji. Najdu další bílé domečky a co je horší i domečkovou girlandu. Kam to všechno dáme, diví se manžel. Nevěřili by jste, kolik máme najednou volného místa. Manžel už dobrovolně kupuje další vesničku, protože ví, že až ji uvidím tak bez ní nebudu moc být. Pomalu a jistě nám svítí celý dům. Zjišťuji, že mám málo baterek. Přemýšlím, zda už mám těch světýlek dost. Nebo, že by mi něco ještě chybělo? Krásný večer Rija









2 komentáře:

  1. Také mám ráda světýlka. Ty chaloupky na krbu jsou ve tmě nádherné, hotové městečko. Přeju krásný advent.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaruško, krásné domečkování a jak pěkně všechny svítí. Přeji ti pohodový a klidný advent. Iva

    OdpovědětVymazat