čtvrtek 23. května 2013

Uprostřed týdne

Tak jsem si včera večer sedla k počítači, po úžasné relaxaci na zahrádce a akrobacii s konvemi, protože jsme v nějakém magickém místě, kde neprší, že se s vámi podělím a nové zážitky a začala jsem psát: "Středa je magický den, půlí se týden a do víkendu zbývají jen dva dny. Dnešní středa je báječná....." A uprostřed psaní záblesk a já si uvědomila, že jsem si ten kabel od foťáku ještě nedala do kabelky. Tudíž příspěvek zůstal nedopsán. O čem jsem to vlastně včera chtěla psát, o nových knihách, které přibyly do mé knihovny. Místo sice dochází, ale už mám vyhlídnutou druhou, jen zbývá pro ni zajet. No a protože nejsem žádný troškař jsou hned tři. Konečně se mi podařilo sehnat knížku o bišonkovi Adélce, o které jsem tady psala loni v prosinci. Zbývající tři jsem si vyhlídla minulý týden. V první najdeme zajímavé čtení o bylinkách a pár receptů, které přímo čekají na ochutnání. Ne nadarmo jsem postavila tu spirálu:-))) A na další dvě jsem získala tip na blogu u Zdeničky. Její blog o Provance je úžasnou inspirací s vůní levandule, oliv a sluníčka. Nedalo se prostě odolat. Jen tedy nevím, zda to byl opravdu dobrý nápad v době zahradní sezony pořizovat tolik knih. Jistě je vám jasné, že jsem si už pár příběhů o Adélce přečetla a u těch zbývajících se zatím kochám vůní nových knih. Mějte se krásně Rija



Žádné komentáře:

Okomentovat