pondělí 13. května 2013

Po dešti....Nedělní siesta

Zdravím při nádherném pondělním dnu. Ráno si s námi sice počasí zalaškovalo a mírně se nám ochladilo, ale odpoledne vyšlo sluníčko a jeho paprsky už krásně hřejí. Měla jsem v plánu dát ještě pár novinek od nás z chaloupky včera večer, ale jen jsem začala psát, rup a vypla elektřina. Nakonec nešel proud víc jak čtyři hodiny. Ještěže jsem takový piroman a naše domácnost oplývá velkou zásobou svíček. Aspoň jsem mohla vyzkoušet nový svícen za tmy. Do té černočerné tmy, padaly proudy vody, jako z vodopádu doprovázené kvílením meluzíny v komíně. No přiznám se, že jsem se chvílemi i bála a tak jsem se rozhodla jít spát s lucernou se zapálenou svíčkou. Probudilo mě až sepnutí kotle. Bylo něco přes půlnoc a přestože byla tma jak v pytli, venkovní osvětlení mi stačilo ke štěstí. Takže tu úžasnou novinu vám můžu sdělit až dneska. Naše Betynka včera oslavila rok a zároveň ve stejný den se stala maminkou. Máme krásného černého cvalíčka, tak snad to je kocourek a my budeme mít Mikeše. Tak velké kotě jsem snad ještě neviděla, vypadá jak kdyby mělo alespoň týden. Betynka se moc nechtěla s mazlíčkem pochlubit, ale Nelinka se jí vecpala do pelíšku a to malé černé hemžící něco alespoň očichala. Za pár týdnů budeme mít zase veselo a než vyleze z  domečku, tak začnou prázdniny, takže si koťátko ohlídáme. Bylo zajímavé, že ještě odpoledne se Betynka vyhřívala a mazlila s Mickou a do večera byla sama maminka. Uvítala jsem, že odpoledne vyšlo sluníčko, tak jsem ze zahrádky vytrhala plevel, který se rozhodl růst závratnou rychlostí. Zjistila jsem, že všechny růžičky jsou obsypané poupátky. Už se moc těším až pokvetou. Dokonce poupátka mají i ty letos nasazené. Kosatce se také pomaličku rozvíjí. Nejvíc se těším, až rozkvete rododendron. Měla jsem strach, že snad letos ani nevykvete, když všude kolem už kvete. No dal si sice na čas, ale vypadá, že bude květy celý obsypaný. Na skalce rozkvetl len, tak je celá posypaná droboučkými modrými kvítky. Květen na zahrádce mám nejraději. Mějte se krásně Rija








Nedělní siesta

Kdoví co je tam tak zajímavého?

Možná je to Mikeš

4 komentáře:

  1. Hmm, není nad černou hodinku:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Koťátko je pořádný macek! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Černá hodinka měla cosi do sebe. :-) Jen bych se bála jít spát s rozsvícenou svíčkou, abych neuhořela. Blahopřeji k novému kocourkovi!

    OdpovědětVymazat