pátek 3. května 2013

Májový podvečer na chaloupce

Je pátek večer. Končí pracovní týden a je před námi víkend. Jaký bude? To zatím nevím. Včera dopoledne začalo pršet a skoro celý dopoledne propršelo. Odpoledne déšť ustal a večer přišla bouřka. Taková pravá májová bouřka, pár hromů a blesků a lehoučký deštík, přesně takový jaký milují zahradníci. Dneska s přestávkami pršelo taky skoro celý den. Až odpoledne přestalo a k večeru vyšlo i sluníčko. Proto jsem po příjezdu vyletěla na zahrádku a posázela další várku květin, které jsem si opět pořídila. Ještě stále je místa dostatek. Nádherně kvetou jahody, moruše i vinohrad. Skalka se pomalu noří do záplavy květů a doufám, že tak vydrží ještě hodně dlouho. Je to nádhera pozorovat přírodu jak se den ode dne potápí do záplavy květů a vůní. Zvládla jsem i pravidelnou procházku se zvířaty k rybníku. U rybníku nás přivítala nová dekorace rybáře a paní mámy. Loni tady byl nádherný vodník, kterého ale postupem času někdo zničil. Zapadající sluníčko vykouzlilo, takovou nádheru, že jsem se nemohla vynadívat. Ač je to pořád stejné, neustále mě baví pozorovat chování koček. Dojdou na hranici svého rajonu, posadí se a čekají až se vrátím. Nelinka dneska moc neřádila, protože má za sebou dva dny u babičky a přestože ji babička miluje a rozmazluje, Nelinka je tak unavená, že sama dobrovolně zaleze do pelíšku a je mrtvá. Já ji budu brzy následovat, mám za sebou náročný den. Přeji vám všem krásnou dobrou noc a jsem zvědavá co nám přinese zítřejší den. Rija














7 komentářů:

  1. víno nám sotva raší, ještě neotevřelo listy....a u Vás už kvete...zdravíme z lesů

    OdpovědětVymazat
  2. Zahrádku máš teda fakt pěknou .... a rybník by se mi taky líbil:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky! Krásně Ti to u chaloupky kvete! :-)
    Pa, Majunka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Rijo, no u Tebe to vypadá skorem jak v té pražské botanické, kde jsme byli ve středu! Přesně stejně krásně nakvetlé skalky... jen ty potvůrky kočičí tam chyběly :o) krásný jarní víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Zahrádka máš moc pěknou .Jde vidět ,že tě kytky byví:)líbí se jim u Tebe:)
    Z procházky jsou krásné fotky. pa Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Všude dobře, v přírodě nejlíp, že?!

    OdpovědětVymazat