pátek 21. září 2012

Novinky v šatníku

Znáte chvíle, kdy vám docházejí síly a vy máte pocit, že jste robot a vše kolem vás je jakoby v mlze. Tak přesně takové dny jsou za mnou. Dneska jsem chvílemi měla pocit, že bych uvítala nějaké turbo koště, abych se mohla rychleji přesunovat z místa na místo. Naštěstí mám kolem sebe super lidi, kteří dokáží přesuny urychlit. Ze spolupracovníka jsem si dneska udělala soukromého řidiče, abych vše zvládla. Takže když jsem šla cestou z práce nakoupit, než pojedeme na chaloupku, neměla jsem moc náladu koukat po výlohách. V jednom malém obchůdku mě zaujala za výlohou halenka, tak jsem se vrátila a šla si ji prohlédnout. Uvnitř mě nakonec upoutala úplně jiná halenka. Čím mě upoutala? Fialkovými proužky. Ano, v poslední době ujíždím na fialkové barvě. Manžel si mě neustále dobírá, že se jednoho dne ráno vzbudíme a budeme fialoví, stejně jako jsou modří Šmoulové. No zatím fialovým jen já. Halenka mě padla jako ulitá a já už byla nachystaná se převléknout, když prodavačka povídá: "K tomu by se vám hodila tato vesta". Vůbec jsem si jí nevšimla a neměla jsem v úmyslu vůbec utrácet. Jenže, byla fialová a ještě střih který se mi hrozně moc líbí. Netrvalo dlouho a bylo jasné, že oba kousky poputují do mého šatníku. Měla jsem šílenou radost z nového doplňku a moje radost byla ještě větší, když jsem dostala dárek z podzimní výměny a jeden náhrdelník od Renči,  jako by byl vytvořen k mému novému oděvu. Nejspíš začnu věřit tomu, že se nic v mém životě neděje jen tak. No uznejte sami, to nemůže být náhoda. Vůbec mi nevadí, že tu máme podzim, mám doma něco co mi dokáže zpříjemnit nastávající pošmourné dny. Krásné podzimní dny Rija


2 komentáře:

  1. Skvělá kombinace! Rozsvítí nastálé podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Nakoupila jsi si krásné kousky do šatníku to hned bude podzim veselejší.Martina :o)

    OdpovědětVymazat