neděle 30. září 2012

Další přírustek

Při návratu z výletu jsme se zastavili v Brně, nakoupit nějaké jídlo, protože páni synové se nechali pozvat na jídlo k babičce a lednička zela prázdnotou. Pokaždé, když jsem v nákupních centrech musím navštívit knihkupectví. Ani dneska jsem si návštěvu neodpustila a samozřejmě neodcházela s prázdnou. Objevila jsem novou knihu od Kláry Trnkové "Zázračné plody uzdravují" a nemohla ji tam nechat. Je plná báječných rad na co použít plody, které se dají nasbírat třebas na procházce lesem. A jsou tam i druhy, které mívaly běžně naše babičky na zahrádce, jako například mišpule, rakytník, kdoule nebo třebas dřín. Ten už mám na zahrádce nasazený a další podobné keře nasadím nejspíš příští rok. Jako obvykle kniha ani autorka nezklamala. Ještě je pár titulů, které nemám a doufám, že se brzy usídlí v naší knihovně. Rija

3 komentáře:

  1. Pěkný nákup a hezká podzimní výzdoba.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi si udělala krásnou radost :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Knížka vypadá velice zajímavě. Mám ráda takovéto knížky.

    OdpovědětVymazat