neděle 8. ledna 2012

První víkend v novém roce



Pomalu máme za sebou první týden v novém roce. Jaký byl? Pro mě hektický. V práci byl blázinec. Dodělávaly se inventury, takže jako každý rok. Naštěstí je vše hotovo a můžeme se vrátit do zajetých kolejí. O víkendu jsme byli na chaloupce, načerpat energii na další dny. Už jsem odstrojila stromeček, i když jsem o tom dlouho přemýšlela. Ale protože zavazel a počasí venku spíš připomíná jaro, tak šel. Přišlo mi takové divné v tomto počasí svítit stromečkem. Uklidila jsem i vánoční výzdobu a nechala jen vločky a sněhuláky. Prostě zimní výzdobu, co kdyby přeci jen ta zima ještě přišla. Přes den nádherně svítilo sluníčko a ani ledový vítr nenaznačoval zimu. Vždyť i prádlo pověšené venku uschlo a  krásně vonělo jarem. I západ slunce připomínal víc jaro, jak zimu. Den mě příjemně navnadil a v hlavě už se mi začínají honit myšlenky spojené s jarem. Vždyť už bude za 73 dní. Rija




Žádné komentáře:

Okomentovat