neděle 29. ledna 2012

Budiž světlo

V poslední době mám slabost pro různé svícny a svíčky. Neustále u nás plápolá nějaké světlo a ještě když krásně voní, je to paráda. Jen sehnat krásné svícny je dost problém. Buď jsou moc velké, nebo barva není ta správná a když už se mi konečně líbí, tak se mi zase nehodí do interiéru. Naštěstí mám pár krásných kousků, které krásně dotváří náš domov a jejich zář dodává mému domovu i příjemné teplo. Manžel mi říká, že jsem pyroman a má i koupený hasící přístroj. Co prý kdybych něco náhodou, svou vášní, zapálila. Velký problém jsou, ale svíčky. Většina krásných kousků končí za vitrínkou na chaloupce. Zapaluji jen klasické jednoduché svíčky a nebo čajové. Když tak koukám na to kolik jich už mám, tak musím s manželem tajně souhlasit, že jic¨h je opravdu dostatečné množství a žádné další už nepotřebuji. Jenže, určitě brzy narazím na nějaký krásný, kterému nebudu moc odolat. Jdu si před spaním zapálit jednu svíčku a všem přeji krásné sny. Rija






2 komentáře: