pátek 27. ledna 2012

Bříza

V poslední době mám pocit, že nic nestíhám. Nakupilo se mi moc práce a pořád se kolem mě něco děje. Především tento týden byl hektický. Chvílemi jsem měla pocit, že mi mozek vypovídá službu, a tak jsem nějak podvědomě hledala pomoc koukáním z okna. Při bližším soustředění se mi před očima naskytl nádherný pohled. Dívala jsem se na břízu třpytící se ve slunečních paprscích. Byl to tak nádherný pohled, že jsem zalitovala, že nemám sebou foťák. Dneska jsem si ho konečně nezapomněla vzít. Ráno jsem se modlila, aby i dneska svítilo sluníčko a podařilo se. Bohužel výhled z mého okna kazila pouliční lampa, a tak jsem poprosila kolegu, aby mi otevřel dílnu. Naštěstí měl pochopení a ochotně se nabídl otevřít ještě druhou. Takže jsem břízu mohla nafotit z více pohledů. Tak se s vámi můžu podělit o jeden zajímavý pohled. Nebýt tak hektického týdne, tak by mi nejspíš taková nádhera unikla. Možná si myslíte, že je to jen obyčejný strom. Na mě působil zvláštním kouzlem. Možná i vás okouzlí jeden strom ve slunečních paprscích. Nechám vás v tichu rozjímat nad tou krásou Rija



1 komentář:

  1. Pohled na břízy mám moc ráda a pocit, že NIC nestíhám mám asi denně.

    OdpovědětVymazat