neděle 31. března 2024

Jarně velikonoční

Poslední březnový den je za námi. Ve čtvrtek jsem si vzala dovolenou a tak práci na zahradě prokládám tvořením, vařením a posezením s rodinou. Ráno jsem si uvědomila, že stárnu. Poprvé jsem zaregistrovala, že mi ukradená hodina, při změně času, chybí. A večer se nemůžu dostat do klidového stavu, abych mohla jít spát. To se mi zatím nikdy nestalo. Jsem ráda, že se mi podařilo dokončit malou výzdobu doma. Letošnímu jaru u nás vládnou zajíci. U nás je to zajíc, kam se podíváš. Bohužel, sem tam nemůžu odolat.   Krásné velikonoční svátky a pohodové jarní chvíle. Rija












3 komentáře:

  1. Máš moc hezkou výzdobu Jari. S tím posouváním času mám také problém a to už nechodím do práce. Tvrdím, že je to blbost a už dávno to měli zrušit. Když chce někdo delší den, tak může ráno dříve vstávat a nemusí se hýbat s ručičkami hodin. Přeji Ti krásný sváteční den.b

    OdpovědětVymazat
  2. Zajíci prostě k Velikonocům patří :-).
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat