pondělí 10. dubna 2023

Procházky

Poslední volný den pozvolna končí. Čtyři dny volna uplynuly, jako když mávne kouzelným proutkem. Konečně se počasí umoudřilo a dnes u nás bylo opravdové jaro. Kromě bouřky u nás proběhlo snad všechno, přes déšť, sníh, mráz a dnes sluníčko a především teplo. Teploměr vyšplhal až na krásných 21 stupňů. Nemohlo tak být všechny čtyři dny. V pátek jsme již tradičně vyrazili na severní Moravu, na hrob manželových rodičů. Těšila jsem se na procházku, ale celou dobu pršelo a místy i padaly zmrzlé krupky. Měla jsem domluvenou zastávku u kamarádky pro kytky. Ty jsme si nakonec předaly v rychlosti, protože padal déšť se sněhem. Prostě počasí se moc nepovedlo. U nás spadlo jen pár kapek a to nejspíš jen ráno, když jsme se byly s Nelinkou projít. Musely jsme jít k rybníku zkontrolovat kachny. Další procházku jsme si daly včera. V sobotu jsme na procházce nebyly, ráno nám nasněžilo a Nelinka odmítla jít ven. Spokojila s pobytem na dvorku, a to je co říct, běžně jí dvorek nestačí. V neděli jsme si to vynahradily. Toulaly jsme se skoro dvě hodiny. Chvíli vyšlo dokonce i sluníčko. Všude bylo ticho, jen ptáci zpívali, jak o život. Měla jsem štěstí a sem tam se mi podařilo zachytit nějaké ty opeřence. Obrovskou radost mi udělali zvonohlíci. Ti se předváděli na cestě a nechali nás přijít dost blízko. Nela je už vycvičená a když vidí, že mám v ruce foťák, tak se zastaví a čeká. Nenosí už ani známky. Předpokládám, že tady nikdo nebude kontrolovat, zda je očkovaná, či přihlášená. Takže známky necinkají a chodíme tiše. Přestože chodíme pořád na stejná místa, pokaždé se najde něco, co mě dokáže zaujmout. Poslední čtyři fotky jsem udělala minulý týden v úterý odpoledne. To bylo jediné slunečné odpoledne. Krásný pracovní týden. Bude kratší, tak nám rychleji uběhne. Rija

























5 komentářů:

  1. Moc hezké fotky, hlavně ti ptáčci se ti povedli.
    Nám v sobotu na chalupě na nasněžilo, i když jen na chvíli. Taky bych byla raději, kdyby bylo počasí jako dnes celou dobu.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky převážně z ptačí říše :-)
    U nás byly dny svátků vzhledem k počasí spíš zasmušilé, jen velikonoční pondělí se povedlo - bylo modro, slunečno a celkem teplo.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, krásné fotky se ti povedly a máš bezva parťáka. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, zdravím. Moc hezká procházka s Tebou a fotografie. Těším se na sluníčko, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jari moc hezkou procházku sis udělala. Také jsme o Velikonocích chodili po venku. U nás bylo sice proměnlivé počasí a studený vítr, ale nesněžilo. Čížkové se ti povedlo hezky nafotit. Létá mi jich na krmítko docela hodně. Koukám, že i rehek domácí Ti hezky pózoval. Přeji ti krásné jarní dny. Snad se počasí brzy umoudří.

    OdpovědětVymazat