sobota 5. listopadu 2022

Podzimní foto výzva - Barevný podzim

 Když Jaruška před časem, na svém blogu, zveřejnila foto výzvu Barevný podzim, tak jsem s představila, jak si focení užiji a jak si při toulkách krajinou vychutnám tu podzimní nádheru.  Ani náhodou mě nenapadlo, že za pár dní mě skolí nějaký bacil a já skoro 14 dní strávím v posteli a to doslova. Už hodně dlouho mně nebylo tak zle, jako tentokrát. I testy jsem si pro jistotu několikrát udělala. Opět jsem chytla zánět průdušek. Trpím na to už od dětství, ale tentokrát mě bolelo celé tělo a  nemohla jsem pořádně dýchat. S nostalgií jsem mohla mohla pozorovat podzimní krajinu jen z okna. Hlavní ulici v obci zdobí dvě řady krásných velkých jasanů. Listí je z nich sice na podzim všude, ale nádherně se zbarvují od žlutých odstínů až po červené. Ulici jsem naštěstí stihla vyfotit před nemocí. Na další krásný strom se dívám z ložnice. Soused má malý sad a jeden strom doslova vyčnívá mezi ostatními. Nevím, jestli je to nějaký jiný druh švestky, nebo je to meruňka (na tu dálku nejsem schopná rozpoznat, co je to za strom). Jeho žluté barvy jsou překrásné. Když už jsem konečně mohla vstát, tak obec byla pár dní skrytá v mlhavém oparu. Naštěstí i mlhavý podzim (když nefučí a neprší) má své kouzlo. V týdnu se mi poštěstilo, při pracovních pochůzkách, užít si pár minut sluníčka a pokochat se nádherou, kolem řeky Dyje. Ještě štěstí, že termín ukončení výzvy vyšel na sobotu. Zvu vás na takovou netradiční procházku podzimní krajinou - většinou z lůžka:-))). Dnes ráno, to vypadalo na další mlhavý den, ale opar pomaličku stoupá, tak snad si užijeme na procházce i sluníčka. Přeji vám krásné listopadové dny. Rija

                                                                    Těsně před nemocí







                                                      Pohledy z okna


                                                             Malý javor na naší zahrádce


                                                         Přes sklo
                                                                   Poslední říjnovou neděli




                                                       Dyje

                                       Zajímalo by mě, co je to za strom, že má tak krásné listí

                                                            

9 komentářů:

  1. Krásně jsi se s výzvou poprala ! Moc pěkné fotky i když některé jen z okna.
    Klidnou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaru, fotografie jsou moc krásné a já Ti děkuji za účast ve výzvě, kterou dnešním dnem ukončuji. Díky vám, spřáteleným blogerkám, které jste se zúčastnily, jsem se potěšila nádhernými podzimními fotografiemi. Hlavně ať jsi v pořádku a zdravá. Přeji Ti příjemné další podzimní dny. Přeji Ti hlavně hodně zdravíčka. Jára.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, moc pěkné podzimní fotky, krásně barevné.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rijo, hezký podzim u Tebe. Mám ho tak ráda, ty barvy, listí, jen tak se jím procházet... Přeju hodně zdraví, taky stůňu s průduškama. Mám s nimi problémy celý život. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Rijo, pěkné fotky se ti povedly. Ať je ti líp. Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Spousta nádherných podzimních barev!
    Rijo, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné podzimní fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji brzké uzdravení a ráda jsem k tobě nahlédla! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat