středa 28. září 2022

Zase o krok dál

Venku se neskutečně ochladilo, i u nás na jihu. Navzdory všem radám o pořízení svetrů, jsme přišli na lepší způsob, jak netopit a přitom se zahřát. Staré osvědčené - zahřejeme se prací:-)))). Minulý týden v úterý nám dělali nové dveře do koupelny a šatny, tudíž jsme museli připravit kuchyň na řemeslníky. Bylo nutné odsunout skříňky, především skříňku s lednicí. Než jsme vše přichystali, tak jsme se zahřáli:-))). Dveře máme a jsou ještě hezčí, než jsem si myslela.  Jenže, jsem při navrhování nevzala v potaz malý technický problém a při zavření dveří nastal problém, protože komoda, která stála mezi dveřmi, tak nepasovala a skříňka nad ní také ne. Ještě štěstí, že nás napadlo, když máme rozkramováno, že vymalujeme. V pátek jsme si vzali dovolenou a pustili se do úprav, změn a malování. Naštěstí volných zdí v kuchyni moc není. Většinou jsou to jen kousky, takže vymalováno bylo raz dva. Horší bylo vymyslet uspořádání. Hlavně následné vrtání děr a přibíjení hřebíků na ozdoby. Samozřejmě se mi všechny komody do kuchyně nevešly, takže jsem musela přerovnat i obsah skříněk a zbývajících komod. Manžel se m směje, že tím neustálým stěhováním bojuji proti případnému Alzheimerovi. Bohužel neví, že to moc nepomáhá a neustále dělám desítky kroků navíc, protože než si zapamatuji, kde co je, tak si vše opět změním. Doufám, že tentokrát už to bylo opravdu naposled:-))). Jsem spokojená a dveře ladí s vybavením kuchyně a hned se celá kuchyň změnila. Ještě nás doma pár úprav čeká. Dnes si užívám svátečního dne a sluníčko se snaží den udělat veselejší. Následující dva dny mám volno, tak doufám, že bude čas i na tvoření, které na čeká rozdělané a nějak nebyl čas se k němu dostat. Pohodové dny. Rija




7 komentářů:

  1. Jo,jo - hezky to vypadá.
    Hezký sváteční den a hezké tvoření !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko, také jste si pěkně mákli a výsledek vypadá parádně.
    Přeji hezký sváteční den. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, výsledek vypadá moc pěkně. U nás zatím polovina svátečního dne propršela...
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  4. Járo, tak to ti přeji, že jste si udělali radost, výsledek vypadá dobře...já bych taky budovala, ale mám v manželovi brzdu.Takže jsme dnes lenošili. To nám jde dobře.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaruško, dveře vypadají moc hezky a ještě jste se díky nim pěkně zahřáli. My jsme se zahřívali podobně a trošku vyráběného tepla mě čeká ještě dnes. Užij si pěkně dny volna tak, jak budeš chtít. Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Rio, máš to hezké a máš z toho určitě radost ! Taky pořád něco vymýšlím co zlepšit atd., baví mě to. Mého může už tolik nee... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to moc hezké. Je radost, když se vše dokončí a uklidí. Já teď chodím a koukám, co kde ještě vylepšit. měj se moc pěkně

    OdpovědětVymazat