neděle 18. září 2022

Trošku kultury

Dny běží, jak splašené koně a půlka září pryč. Pořád se něco děje a mám pocit, že jsem neustále v poklusu. Proto jsem byla ráda, když se nám naskytla příležitost zavítat do divadla. Divadlo mě provází celým mým životem. Už jako dítě jsem začala jezdit do divadla na pohádky, později jsem jezdila s maminkou a nakonec v divadle našla i svou životní lásku:-))). Divadlo prostě do mého života patří. Pokaždé využijeme cestu do divadla i k tomu, abychom si zašli na večeři a udělali si tak slavnostní celý den. Včera jsme shlédli muzikál Mamma Mia! v Městském divadle v Brně. Písničky ABBY mám ráda a film v televizi v hlavní roli s Meryl Streep a Pierce Brosnanem jsem viděla mockrát. Byla jsem zvědavá, zda v titulní roli uvidím Alenu Antalovou. Přání bylo vyslyšeno. Výprava byla krásná a zpracování bylo dost podobné tomu televiznímu. Navíc, chvílemi Antalová hodně připomínala Meryl Streep. Hudební scénu, Městského divadla, známe poměrně dobře, takže jsem si celé představení užila. Bylo to opět úžasné představení a soudě podle reakce ostatních diváků, kdy děkovačka byla dost dlouhá, se líbilo více lidem. Úžasně jsem se odreagovala. Těším se na nějaké další představení. Krásný zbytek neděle. Rija


                                                             Fotku jsem použila z programu

1 komentář:

  1. Věřím, Rijo, že to byl zážitek. Já jsem muzikál Mamma Mia viděla v Londýně a ráda vzpomínám i po letech. A to rozhodně nejsem muzikálový nadšenec...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat