pátek 14. května 2021

Zahrádka po dešti

 Chci vám všem mockrát poděkovat za krásná přání. Moc mě to potěšilo. 

Od včerejšího rána u nás krásně napršelo. Za 24 hodin spadlo tolik vody jako pomalu za celé čtyři měsíce. Spadlo 60 mm a část zahrádky se proměnilo v koupaliště. Některým kytičkám déšť pomohl a krásně kvetou, jiné mají poupata. Dokonce přesazené kosatce nasadily poupata. Jsem zvědavá, jestli se mi podařilo barevně sladit výsadbu. Byla to sázka do loterie. Prostě jsem zapomněla, kde která barva rostla. S jistotou vím dvě. Za pár dní se to dozvím. Rozkvetly první dva klematisy. Jeden jemně růžový se rozpíná po pergole - říkám mu Adéla (je to montána) a druhý, jsem nasadila před pár týdny. Také montána, ale bílá. Zatím má jeden květ. Letos poprvé mi vykvetl hyacintovec. Roste už pár let, ale stále se mu nechtělo kvést až nyní. Rozkvetl i loni přesazený štědřenec. O něj jsem měla strach a navíc ještě vůbec nekvetl. Jsem zvědavá, jak se vyplní další předpověď. Za mě by prozatím vody stačilo. Na řadě je boj s plevelem. Ještě v úterý jsem měla radost, jak mám zahrádku čistou a dnes to vypadá, jako kdybych ji vůbec nikdy neplela. Zítra si užiji rodiny a v nedělá hurá na to. Rija














4 komentáře:

  1. Rijo, krásně ti to kvete. 👍👍 Déšť je potřebný, ale čeho je moc, toho je příliš. Já včera sázela rajčata. dvakrát jsem zmokla a nakonec to vzdala. Dnes jsem práci dokončila po ránu. Podle předpovědi mělo pršet, ale byl krásný den se sluníčkem. Ještě teď je 18°C.
    Uvidíme, jaké počasí nám přinesou příští dny.
    Měj se prima.🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, moc hezky Ti to kvete, dokonce i šeřík. u nás má teprve poupata. Máš to moc pěkné. Užívej si jarních dní a opatruj se.

    OdpovědětVymazat